Publicitat
spot_img

Més de 150 mitjans de proximitat impulsen la campanya “Sempre al costat del comerç amic”

L’AMIC ajuda al comerç i serveis en el moment de la seva reobertura facilitant la contractació d’espais publicitaris

Publicat el 19.5.2020 18:00

Societat

El Jardí

Des del 15 de maig fins al 31 de juliol d’aquest any, més de 150 mitjans de proximitat associats a l’AMIC (Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació) d’arreu del territori, inicien la campanya Sempre al costat del comerç amic, amb l’objectiu de donar un cop de mà als comerços i empreses de servei, en el moment de la seva reobertura, per ajudar-los a tenir el major nombre de clients possibles a la tornada i incrementar l’afluència de públic.

La campanya dissenyada per l’AMIC vincula mitjans i comerç de proximitat, ja que el dia a dia dels mitjans de proximitat és estar connectats amb el seu entorn més proper, comercial, social…, esdevenint uns canals de comunicació molt necessaris per als comerços i serveis. És en aquest sentit, que la campanya pretén ser una eina que dinamitzi, arreu del territori i des de la proximitat, la reobertura de l’activitat econòmica després del confinament per la pandèmia del coronavirus.

Publicitat

La iniciativa consisteix en que els mitjans adherits faciliten importants descomptes als seus clients, a través de xecs regal, perquè aquests puguin accedir a espais publicitaris, i així, contribuir a la ràpida activació de consum en els seus establiments.

Les promocions d’El Jardí

El Jardí de Sant Gervasi i Sarrià s’ha unit a aquesta campanya, ja que sempre ha mantingut molta vinculació amb la xarxa del comerç de proximitat del districte, i ara vol col·laborar activament en la recuperació de l’activitat comercial al districte. La proposta és oferir xecs regals per un import de 100 € o a l’entorn, en els anuncis de pàgina sencera, 3/4 i 1/2 pàgina, contractant insercions pels mesos de juny, juliol i setembre. També s’ofereix un xec regal de 100 € a la contractació anual d’un mòdul de la “Guia de comerços i empreses”. El Jardí complementa aquesta campanya amb una oferta de descomptes en anuncis inferiors a 1/2 pàgina, per el comerç de proximitat del districte.

Per més detalls, podeu contactar amb els nostres assessors comercials Josep M. Farràs (josepm@diariel.cluster028.hosting.ovh.net, 606 083 371, Monterols, el Putxet, el Farró, Galvany i Turó Parc) o Enric Móra (enric@diariel.cluster028.hosting.ovh.net, 682 121 616, la Bonanova, Sarrià, les Tres Torres, Pedralbes i Vallvidrera).

Omple el nostre formulari per a professionals per a rebre el xec de 100€

[contact-form-7 id=”30407″ title=”Promocio Publicitat 100 €”]

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

Festa Major de Sant Gervasi – la Bonanova 2025: el programa amb totes les activitats

Del 5 al 15 de juny la plaça de la Bonanova s'omple de cultura popular, música, activitats infantils, àpats populars i espectacles per a tots els públics
spot_img

La justícia referma la lluita veïnal contra els pisos de luxe a Can Raventós mentre Gay reobre la porta a la permuta parcial

Amb la via judicial esgotada per a la promotora, el veïnat denuncia un “reculament” del consistori: Urbanisme veia viable la cessió total, però la mediació de la regidora del Districte ha desplaçat la negociació a favor de Corp

La font de la plaça Molina

Descobreix com una gran font construïda per iniciativa popular el 1874, amb escuts, piques, una placa de marbre desapareguda i el record del moviment d’avantguarda Dau al Set, forma part del mosaic de memòries de l'indret

Carnaval a Sarrià – Sant Gervasi 2026: totes les activitats

Una programació diversa i descentralitzada que omplirà els barris de festa, música, disfresses i activitats per a totes les edats

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí