Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Millores a la xarxa elèctrica dels carrers Ganduxer i Bori i Fontestà

Les obres tenen previst allargar-se durant un mes i en tot moment es garantiran els accessos comerços i aparcaments privats, segons l'Ajuntament

Publicat el 10.6.2020 9:12

Societat

El Jardí

Part de la vorera del carrer de Bori i Fontestà davant de Piscines i Esports es veurà afectada, i també hi haurà mínimes afectacions de trànsit durant el cap de setmana del 13 i 14 de juny, per la instal·lació d’una canalització subterrània executada per Endesa.

Les obres de millora preveuen ampliar la xarxa elèctrica subterrània ja existent a la cantonada dels carrers de Ganduxer amb Bori i Fontestà, actualment de baixa tensió (230 V) per passar-la a alta tensió (25 KV). S’eliminarà doncs l’actual estació subterrània de la cantonada del carrer de Ganduxer amb el de Bori i Fontestà, a l’altura del número 22.

Publicitat

La nova canalització arribarà fins a l’avinguda Diagonal, costat Besós, sempre per la vorera, en unes obres que s’allargaran durant un mes. En tot moment es garantiran els accessos als comerços i als aparcaments privats de la zona, segons l’Ajuntament.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’avinguda J.V. Foix es tallarà al trànsit per tasques de manteniment

L'afectació es produeix a causa dels treballs de connexió a la xarxa de clavegueram, en el marc de les obres de construcció de la nova seu de la Guàrdia Urbana

Desallotgen vuit finques de la Bonanova per un esvoranc provocat per les obres de l’L9

Els edificis afectats, al carrer de Rubinstein i Teodora Lamadrid, es troben just a la zona on es fan les obres de l'L9

Llum verda a la remodelació dels Jardins Oriol Martorell

El renovat espai verd, que unirà Sarrià amb les Tres Torres, comptarà amb recorreguts accessibles, zones d’estada, espais de relació, jocs infantils i horts urbans

El malestar per les macroobres al districte copsa el plenari a un any de les eleccions

Maria Eugènia Gay afirma que les actuacions "ara són un inconvenient, però amb perspectiva de futur són un benefici i una riquesa"
spot_img

El CP Sarrià celebra 75 anys de futbol, barri i família

El club commemorarà l'aniversari amb una temporada plena d'actes oberts al barri, marcada pel record del fundador Josep 'Pitu' Calderó i amb l'objectiu de continuar sent una referència del futbol base

Lailla (Junts) planta cara als discursos aporofòbics de l’extrema dreta a Sarrià-Sant Gervasi: «La dignitat de les persones està per davant de tot»

La regidora presidenta frena els discursos d'Aliança Catalana que criminalitzen els centres que donen assistència a les persones sensellar

La Generalitat anuncia l’obertura d’una oficina d’atenció permanent per als afectats per l’esvoranc de Sant Gervasi

Encara no hi ha obertura però estarà operativa fins que finalitzin les obres de l’L9

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí