Publicitat
spot_img

Mor el músic sarrianenc Joan Eloi Vila

Era un habitual del Gerbard i també va ser el compositor de la música de l'himne del CP Sarrià

Publicat el 17.1.2021 19:57

Cultura

Carme Rocamora

El músic sarrianenc Joan Eloi Vila ha mort a 61 anys aquest diumenge, segons ha informat la productora El Terrat. Va ser conegut nacionalment per ser un guitarrista habitual dels programes televisius d’Andreu Buenafuente, i habitual acompanyant d’artistes com Joaquín Sabina, Joan Manel Serrat, Jimmy Page i Joan Baptista. Els seus primers treballs però, es remunten als anys 90, quan es va incorporar a la banda del programa ‘Sense Títol’, de TV3.

Publicitat

Les xarxes socials s’han omplert de reconeixements cap a aquest músic, que l’any 2011 va ser l’encarregat de pronunciar el pregó de la Festa Major de Sarrià. Eloi Vila, a més, era un habitual del Gerbard, bar del carrer Ivorra i lloc on en moltes ocasions va realitzar actuacions. De fet, aquest establiment ha compartit una fotografia amb ell acompanyada del missatge: “Descansa en Pau amic Joan. Gràcies per tant”

Pu

Entitats com el CP Sarrià, la secció de futbol del Centre Parroquial Sant Vicenç, també s’han volgut acomiadar d’ell destacant els seus bons acords personals i musicals.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Ensurt al Gerbard de Sarrià per un incendi: “Hauria pogut ser un desastre absolut”

Un foc en el corrent elèctric del local fa saltar les alarmes de matinada al barri

Músics i amics homenatjaran Joan Eloi Vila al Gerbard de Sarrià

El bar del carrer Ivorra, on era habitual la seva presència, acollirà una exposició i dos concerts per recordar l'artista mort fa dos anys
spot_img

Un matí a l’escola

Un relat de Maria Àngels Viladot

Els murals del sarrianenc Adrià Bosch: una proposta per combatre el gris de les ciutats modernes

Axe Colours reactiva el seu projecte artístic i es proposa col·laborar amb les entitats locals de Sarrià

Nou cas repressiu contra el Sindicat d’Habitatge de Cassoles: 13 encausats

Van intentar aturar el desnonament d'una mare que havia patit violència de gènere i que havia perdut la feina durant la covid

1 COMENTARI

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí