Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Mostra de Consum Responsable

És va presentar "Consumeix als barris! Guia de consum de Sarrià-Sant Gervasi".

Publicat el 18.2.2019 12:00 · Actualitzat el 19.2.2019 14:14

Societat

El Jardí

Hi ha alternatives al consum capitalista? El dissabte 16 de febrer es va celebrar una mostra de consum responsable a la plaça Joaquim Folguera que va agrupar a una dotzena d’entitats vinculades a l’economia social i solidària: Catalana de Serveis Financers, l’Assemblea Nacional catalana, Opcions, Germinal, la CUP, el CDR Cassoles, Arran, Parlem.cat, Mútua.cat, CatGas.cat, SSG Coopera i Premsa local El Jardí.

Al llarg de tot el matí hi va haver moviment de gent a la plaça, interessats en les propostes que es feien. Cap al migdia Enric Capdevila va fer una xerrada en què va presentar el llibret Consumeix als barris! Guia de consum de Sarrià-Sant Gervasi. Aquesta guia és una proposta de Sarrià Sant Gervasi Coopera per fer visibles les iniciatives i projectes del districte que ofereixen productes i serveis d’una manera alternativa: a través de l’Economia Social i Solidària.

Publicitat

Finalment es va poder degustar un vermut republicà, ofert per Germinal. Els organitzadors es van felicitar per la iniciativa que sembla que, en els mesos vinents, s’anirà fent als diversos barris del districte.

Enric Capdevila ©Juanjo Compairé

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Els flamencs es maquillen: el sorprenent secret del seu color rosa

El seu característic color rosa depèn del que mengen i també els ajuda a trobar parella i reproduir-se

La busqueta comuna: característiques i curiositats

És un dels 83 ocells que nidifiquen a Barcelona i dels 233 que ho fan de forma regular a Catalunya i se'l pot veure a Collserola i Montjuïc

El passerell: característiques i curiositats

La seva principal amenaça, a més de la desaparició del seu hàbitat i l'ús de pesticides, és el silvestrisme

El gaig blau: característiques i curiositats

És una de les aus més espectaculars que cria al nostre país, però l'ús de plaguicides i la pèrdua de cavitats naturals on nidificar ha limitat molt la seva expansió
spot_img

S’inunda part de l’escola Poeta Foix

Les pluges també han provocat l'esfondrament d'un mur a Sant Gervasi i greus esllavissades als barris de muntanya

Els flamencs es maquillen: el sorprenent secret del seu color rosa

El seu característic color rosa depèn del que mengen i també els ajuda a trobar parella i reproduir-se

Districte prohibeix els concerts de Festa Major a Casa Orlandai després de gairebé 20 anys

Sarrià - Sant Gervasi comunica un dia abans de la Festa Major que la normativa acústica impedeix els concerts al pati d'en Marcel, tot i haver-ne autoritzat dos a l'estiu

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí