Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Òmnium Cultural Sarrià – Sant Gervasi renova la junta i fixa els objectius per a aquest any

La nova junta, presidida per Jaume Prat, es marca com a objectius reforçar la presència de l'entitat al districte amb activitats culturals, projectes de cohesió social i la participació en les festes majors i la Flama del Canigó

Publicat el 22.5.2026 22:08 · Actualitzat el 23.5.2026 13:30

Per accedir al contingut crea un compte gratuït

Fes-te un compte i podràs accedir a totes les notícies i rebre comunicacions d’El Jardí
En registrar-te acceptes la nostra política de privacitat i rebre comunicacions d'El Jardí. Pots donar-te de baixa en qualsevol moment des de qualsevol correu.
OR

Llegeix

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Jaume Prat: “A Sarrià – Sant Gervasi hi ha molta gent que subscriu els valors d’Òmnium”

La seu territorial d’Òmnium Cultural formalitza una nova junta territorial amb l’objectiu de continuar la feina feta

Vincles, els grups de conversa per a nouvinguts que fomenten l’ús social del català: “Vull estar integrada i poder relacionar-me”

Voluntaris i aprenents es reuneixen setmanalment a l'Escola Peter Pan, a Casa Orlandai i al Centre Assís, entre d'altres

Josep Costa defensa la confrontació contra la repressió: «No havíem vingut a desobeir?»

L'exvicepresident del Parlament defensa que la independència no es farà des de les institucions perquè són una “gàbia jurídica”

Òmnium llança la proposta Tàndem Cultural per unir catalanoparlants i nouvinguts a través de la llengua

Jordi Cuixart, president d'Òmnium: "No permetrem que s'exclogui ningú per motius de llengua”
spot_img

Coliflor i bròquil avinagrats: el remei de convent que reforça el sistema immunològic

Les conserves tradicionals amb vinagre de poma que els frares elaboraven per conservar aliments i cuidar la salut

El Tibidabo obre les portes gratuïtament als menors de 16 anys per la Mercè

La promoció serà vigent del 24 al 27 de setembre i coincidirà amb el 125è aniversari del parc

Joan Mañé i Flaquer: el periodista que va assajar una nova manera de governar Sarrià

Instal·lat a la vila per motius de salut, el director del Diario de Barcelona hi va posar a prova el seu model de vot fogueral, un experiment que va impulsar diverses millores a Sarrià

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí