Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Pedralbes estrena un pessebre vivent a la parròquia de Maria Reina

També es podrà gaudir d’una petita fira de Nadal i els més menuts podran lliurar les seves cartes a Ses Majestats els Reis d’Orient

Publicat el 12.12.2024 6:03

Cultura

El Jardí

Enguany la parròquia de Maria Reina, amb la col·laboració del grup familiar Schola Cordis Iesu, inicia el primer Pessebre Vivent de Pedralbes, a la ciutat de Barcelona. Els dies 21 i 22 de desembre, els visitants s’endinsaran en un espectacle de llum i color que els transportarà al segle I.

Distribuïdes en quatre escenes principals, els espectadors podran gaudir de la narració i escenificació, per part d’un nombrós grup de famílies, grans i joves, dels misteris principals de la fe que se celebren en els pròxims dies de Nadal. 

Publicitat

A més del Pessebre Vivent, la parròquia també acollirà una petita fira de Nadal per a tota la família. I els més menuts podran portar les seves cartes a Ses Majestats els Reis d’Orient, que estaran presents de 18  a 21 h, el dissabte 21 i el diumenge 22 de desembre.

Cartell del passebre vivent de Pedralbes, a la parròquia Maria Reina @ parròquia Maria Reina
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Tres dies de portes obertes inauguren els actes pel 700è aniversari del Monestir de Pedralbes

Acompanyat d'Illa i Gay, l'alcalde Jaume Collboni reivindica el Monestir de Pedralbes com a "part de l'ànima de Barcelona"

Una jove menor d’edat, víctima d’una agressió sexual a Pedralbes

Els Mossos investiguen l'atac, que va tenir lloc de matinada a la cruïlla dels carrers Santa Caterina de Siena i Cavallers

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf
spot_img

El passerell: característiques i curiositats

La seva principal amenaça, a més de la desaparició del seu hàbitat i l'ús de pesticides, és el silvestrisme

El jardí exterior

"De la mateixa manera que necessito harmonia a l’interior, també en necessito a l’exterior, perquè com és a dins és a fora i com és a fora és a dins": l'article de Glòria Vilalta

Nous veïns afectats per l’esvoranc podran tornar a casa aviat mentre d’altres es constitueixen en una plataforma per reclamar indemnitzacions

L’Ajuntament de Barcelona aprova una proposició de Junts per ajudar els comerços afectats per l'esvoranc de l'L9

1 COMENTARI

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí