Publicitat

La plaça Sant Vicenç de Sarrià, escenari d’un rodatge amb banderes espanyoles als balcons

El pati d'en Marcel a Casa Orlandai també acull part de l'equip de gravació d’un anunci de Toyota

spot_img

Publicat el 26.10.2023 6:00

Societat

El Jardí

La plaça Sant Vicenç de Sarrià s’ha convertit aquest dijous en l’escenari d’un rodatge d’un anunci de Toyota.

Publicitat

Banderes espanyoles als balcons, quatre globus i una pancarta on es pot llegir “Felicidades Eva” i una altra on hi diu “Vamos Eva” són, a primera vista, el que pot veure el vianant.

Rodatge a la plaça Sant Vicenç © Ferran Vives

El pati d’en Marcel a Casa Orlandai també està ocupat, en part, per l’equip de gravació, que ha portat part de la filmació just al davant del centre cívic, a la plaça del Xiprer. 

El pati d’en Marcel, ocupat pel rodatge © Ferran Vives
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Com afronta Barcelona la protecció del litoral davant del canvi global?

Els canvis al litoral de Barcelona, que han permès un major ús per part dels ciutadans i han millorat la biodiversitat, també han fet la costa urbanitzada més vulnerable

Casa Orlandai torna a visibilitzar l’Orgull amb la festa de l’Esbiaixada

Fotogaleria de la jornada que va servir per reivindicar i visibilitzar la diversitat i la defensa dels drets i de les llibertats de les persones LGTBIQ+

Ramir Rocamora, un escultor en dificultats econòmiques

L'artista sarrianenc va viure a la plaça de Sant Vicenç i va treballar a l'escola Colón

Debat urbanístic en la presentació del llibre “Democràcia i Ciutat” organitzada per la CUP a Casa Orlandai

L'autor Miquel Flamarich reflexiona sobre el poder en un acte distès i proper
spot_img

La castanyada 2025 a Sarrià-Sant Gervasi

La programació de totes les activitats barri a barri

Honorar, honorar-se, per Glòria Vilalta

"Honorant la meva vida honoro també els meus pares i els meus avantpassats. Això comporta no només agrair-los la vida, comporta també tenir-los presents i estimar-los, donar-los un lloc. Sigui en el cor o a casa, amb una fotografia"

Un viatge inèdit pel món de les begudes pairals

Fra Valentí Serra presenta "Begudes pairals i conventuals", un recull de les begudes de la tradició mediterrània

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí