Publicitat

Sarrià suma un tercer comerç on comprar les bosses del Porta a Porta

L'establiment El Millor Preu s'afegeix a la venda de les bosses d’escombraries necessàries per fer una correcta separació dels residus

Publicat el 26.3.2019 11:08

Societat

El Jardí

Des del mes de març el nucli vell de Sarrià disposa de tres comerços on es ven el conjunt de bosses d’escombraries que cal utilitzar per fer la recollida selectiva Porta a Porta, amb una correcta separació dels residus per part de cada habitatge. Part del veïnat reclama més comerços per poder aconseguir les bosses necessàries del ‘porta a porta’, que durant el primer any ha lliurat l’Ajuntament, i el consistori estudia que es puguin adquirir aviat en altres establiments.

Els tres comerços actuals on es poden trobar aquestes bosses, amb l’objectiu de garantir que el sistema de recollida selectiva porta a porta es consolidi a Sarrià, on ara també s’ha instal·lat un Punt Verd, es troben molt a prop l’un de l’altre. Són el Supermercat Super-servei (c/ Major de Sarrià, 85), la Ferreteria J. Valls (c/ Major de Sarrià, 83) i El Millor Preu (c/ Major de Sarrià, 25).

Publicitat

Les bosses d’escombraries que s’han d’adquirir són tres:

  • Bossa grisa de 35 litres traslluïda de color gris per la fracció rebuig
  • Bossa groga traslluïda de 65 litres per la fracció reciclables
  • Bossa compostable per la fracció orgànica

Implicació ciutadana

El sistema de recollida Porta a Porta implica nous hàbits per al ciutadà, ja que ha de complir amb el dia indicat per treure la fracció acordada dels residus, així com en l’horari de baixar les escombraries (de 20 a 22 hores) i el de recollir els bujols comunitaris o comercials (abans de les 10 hores del dia següent). En aquest sentit, l’Ajuntament persegueix que els veïns agafin el compromís d’utilitzar correctament el sistema implantat i fomentin l’orgull de ser el primer barri de la ciutat en implantar-lo.

© Elena Bulet

Davant de possibles dubtes es pot consultar l’apartat de Preguntes Freqüents respecte al nou sistema de recollida ‘Porta a Porta’.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

Es reactiva l’Assemblea de Joves de Sarrià

El Racó del Veïnat Som l’Assemblea de Joves de Sarrià. Hem nascut del malestar d’algunes joves del barri, perquè fa temps que creiem que aquest necessita despertar i conèixer les realitats que...

Calçotades a Sarrià – Sant Gervasi 2026

Arriba la tradicional temporada de calçots, que s’allarga fins a finals de març. Més enllà de ser un bon àpat, les calçotades populars són un moment de socialització

Pinsà mec: característiques i curiositats d’un ocell poc abundant a Catalunya

És un ocell migrador que cria als boscos boreals d'Europa i Àsia (taigà) i es desplaça al sud per hivernar

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí