Publicitat

Sarrià – Sant Gervasi fa cinc minuts de silenci per la mort de David Caminada

Caminada era periodista i treballava al departament de comunicació de l'Ajuntament de Barcelona

spot_img

Publicat el 23.1.2020 12:34

Societat

El Jardí

Treballadors municipals i consellers del Districte de Sarrià – Sant Gervasi s’han afegit al minut de silenci que s’ha convocat a plaça Sant Jaume aquest divendres a les 12h, fent-lo de cinc minuts des de plaça del Consell de la Vila de Sarrià, per la mort de David Caminada.

Publicitat

Caminada, periodista i treballador a l’Ajuntament de Barcelona al departament de comunicació, va morir el dimecres després de ser apunyalat, tal i com va anunciar la seva parella.

Ràpidament les xarxes es van omplir de mostres de suport i afecte cap a la seva família, tant de veïns com de treballadors i polítics municipals que van destacar la seva trajectòria, i també per alumnes seus, atés que era professor a la Universitat Pompeu Fabra.

 

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

Sant Jordi 2026 a Sarrià – Sant Gervasi: les propostes a tots els barris del districte

Descobreix la programació completa per al Sant Jordi a Sarrià - Sant Gervasi i els detalls de cada proposta

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

Organitzar-se per quedar-se: Cassoles respon a les traves a la pròrroga del lloguer

El Sindicat d’Habitatge de Cassoles convoca una assemblea oberta dilluns vinent per orientar els veïns davant les noves opcions de pròrroga dels contractes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí