Publicitat

Sobre la Festa Major

Publicat el 12.7.2018 9:30

Reportatge: Festa Major de Sant Gervasi / La gent al carrer diu…

Juanjo Compairé

Hem preguntat a la gent present a la plaça Bonanova durant la “Nit màgica” (dissabte 16 de juny). Volíem saber com veuen la nostra Festa Major. Les preguntes que els hem plantejat són:
—Quina valoració feu dels actes de la Festa Major d’aquest any? Quins actes valoreu millor i per què? I aquells que no us agraden, perquè?
—Quins actes us agradaria que s’incloguessin de cara als anys futurs?

Lourdes, jubilada.
—Només he vist l’acte d’avui. Però recordo un any que van sortir uns com “La Trinca”. I l’any passat no es va poder fer res perquè plovia.
—Un espectacle còmic o musical (com aquell de “La Trinca”) que ens agradi a tots, tant a la gent gran com als joves.

Alexandra, advocada.
—Em semblen molt bé. El que passa és que caldria que vingués més gent.
—No sé, potser més activitats infantils.

Publicitat

 

Albert Vilarrubí, jubilat.
—Nosaltres venim cada any a veure el castell de focs, que és molt maco i molt ben fet. Venim a gaudir de la festa i a sopar.
—Sóc molt amant de la música i voldria que vingués un conjunt amb cara i ulls. Fa uns quants anys que només fan això (música country, que és la que està sonant). M’agradaria un conjunt de música de ball.

Deborah García, administrativa.
—Hem trobat a faltar moltes coses. Hem anat a Sarrià, on hi havia una mostra de comerç, i allà hi ha més activitat que aquí.
—Més activitats pròpies de Festa Major: gegants, correfoc, batucada, etc. D’uns anys cap aquí ha baixat molt el nivell de les activitats.

Òscar, informàtic.
—No en tinc una idea gaire completa. És el primer cop que vinc a una activitat aquest any.
—Més activitats per als nens el cap de setmana. Entre setmana és més difícil de compaginar-ho. El cap de setmana passat hi havia els castellers i era diferent. Ara mateix aquí hi ha molts nens i no hi ha res per a ells. És veritat que durant la setmana hi ha hagut activitats, com ara els pallassos, però per als pares era més difícil de compaginar

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

El Monestir de Pedralbes celebra 700 anys d’història

El centenari començarà el 26 de març del 2026, recordant la col·locació de la primera pedra de l’absis de l’església, i acabarà el 3 de maig del 2027, per commemorar l’entrada de la primera comunitat de monges clarisses

“La cuina vegetariana de sempre”: el nou llibre de fra Valentí

La cuina vegetariana tradicional, fruit de les necessitats i de la cultura ancestral del país, ens pot ajudar a ser més prudents en el menjar

Cloenda de l’Any Isabel Llorach

El tancament de l'any ha sigut també una cloenda d’aquella Barcelona que mai no tornarà i que només podem recordar amb nostàlgia

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí