Publicitat

Veïnat de Sarrià – Sant Gervasi es mobilitza per la llibertat d’expressió en suport a Pablo Hasél

Una vuitantena de persones han desfilat aquest dissabte des de la plaça Molina pel carrer Balmes

spot_img

Publicat el 20.2.2021 19:18

Societat

John McAulay

Una vuitantena de persones han desfilat aquest dissabte des de la plaça Molina pel carrer Balmes en defensa de la llibertat d’expressió, en el context de les protestes per l’empresonament del raper Pablo Hasél.

Columna de Sarrià – Sant Gervasi baixant a la manifestació per la llibertat de Pablo Hasél © Frederic Esteve

Els manifestants s’han reunit a les 18 hores a la plaça Molina, convocats per diverses organitzacions com ara Arran, La Tecla, el Sindicat d’Habitatge de Cassoles, La Pira Feminista o els CDRs de Sarrià, Galvany i El Farró. Ha estat una de les diverses columnes que s’han vist avui i que tenien per objectiu reunir-se a les 19 hores a la plaça Universitat, lloc on comença la cinquena jornada de protestes per la detenció de Hasél.

Publicitat
Columna de Sarrià – Sant Gervasi baixant a la manifestació per la llibertat de Pablo Hasél © Frederic Esteve

A les 18.30 han començat a desfilar i, en arribar a l’avinguda Diagonal, han esperat l’arribada de la columna de Gràcia, més multitudinària. Un cop juntes, han seguit pel carrer Balmes en direcció a la manifestació principal.

La capçalera ha mostrat una pancarta que llegia ‘Llibertat Pablo Hasél i detingudes. La lluita és l’únic camí’. Els manifestants han cantat himnes com “Ni un pas enrere”, “Pim pam pum, que no en quedi ni un”, “Preses al carrer, amnistia i llibertat” i “L’únic terrorista, l’estat capitalista”.

Columna de Sarrià – Sant Gervasi baixant a la manifestació per la llibertat de Pablo Hasél © Frederic Esteve
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Punxa la concentració ultra d’Artós amb el lema “Espanya no es crema”

Només s'hi han concentrat una quinzena de persones i gairebé totes han estat identificades pels Mossos d'Esquadra
spot_img

Una revista francesa de decoració “art nouveau” va ser font d’inspiració per decorar la Casa Tosquella

L'article que va inspirar aquesta pintura va ser editat l'any 1905, on es poden observar tres peces dissenyades per Maurice Dufrêne

Mor Josep ‘Pitu’ Calderó, històric president del CP Sarrià

Havia rebut la Medalla d'Honor de Barcelona i la Medalla d'Or de la Generalitat per l'impuls del futbol entre el jovent de Sarrià

Mor Montserrat Cornet, escriptora de Galvany

L'any 2003 va ser reconeguda amb la Medalla de la Dona de Sarrià - Sant Gervasi

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí