Publicitat
spot_img

Vil·la Florida es queda sense bar i l’espai acollirà un punt d’atenció a les cures

L’Ajuntament va decidir tancar a principis de març el bar perquè era “deficitari”

Publicat el 9.5.2022 20:12

Societat

El Jardí

L’Ajuntament de Barcelona va decidir a principis de març tancar el servei de bar-cafeteria del Centre Cívic Vil·la Florida perquè era “deficitari”, segons va informar Districte a El Jardí, i també que es treballa per instal·lar-hi una guingueta-bar a l’exterior, que en principi es volia tenir a punt de cara a l’estiu, però tot apunta que serà més aviat a finals d’any.

Imatge aèria de la biblioteca Joan Maragall i el Centre Cívic Vil·la Florida © BCQ arquitectura barcelona

Pel que fa a l’espai interior del bar que queda orfe, han començat les obres per ubicar-hi un nou espai d’atenció municipal sociosanitari dedicat a compartir la tasca familiar de les cures. Té el nom de Vila Veïna i fins al 2023 es desplegarà a diferents barris de la ciutat. Segons ha explicat Districte a El Jardí, la previsió és que les obres estiguin enllestides en dos o tres mesos.

Publicitat

Al ple de Districte de finals de març, Junts va reclamar al Govern que restituís el servei de cafeteria, entès com a punt de trobada per al veïnat de la Bonanova.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Així serà el nou carrer de Cister: ampliació de voreres i més verd

Al Consell de Barri de la Bonanova, Districte també posa data a l'obertura del bar de Vil·la Florida i a l'espai verd a l'antic El Kubo

Com dormir millor a l’estiu si no tenim aire condicionat?

Trucs senzills i efectius que poden ajudar-te a refrescar-te i a dormir millor durant les nits caloroses

Lectures recomanades d’estiu: les ressenyes de la Casa Usher

Tant si aneu a la platja com a la muntanya o us quedeu a ciutat, us recomanem llegir, trobar temps per a la lectura

El mapa dels refugis climàtics a Sarrià-Sant Gervasi aquest estiu

Són una vintena d'espais públics, però d'aquests una tercera part tanquen tot el mes d'agost
spot_img

Neix el Grup d’Habitatge dels Barris de Muntanya

Es presentarà en una assemblea oberta el 25 de febrer a les 19:30 al Mercat Cultural de Vallvidrera

Coco Comin: “Les escoles de dansa són un espai de creixement personal i de cohesió social”

Entrevistem a la fundadora de l'escola del carrer Benet Mateu, referent del jazz americà i del musical, que ja ha format tres generacions d’artistes

Més de 10.000 captures de vespa asiàtica en un any: el balanç d’un projecte amb resultats exitosos a Collserola

Un projecte comunitari, amb suport científic i voluntariat format, ha aconseguit reduir de manera significativa la presència d'aquests insectes, generant un benefici net per la diversitat global del ecosistema

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí