Publicitat
spot_img

Vil·la Florida es queda sense bar i l’espai acollirà un punt d’atenció a les cures

L’Ajuntament va decidir tancar a principis de març el bar perquè era “deficitari”

Publicat el 9.5.2022 20:12

Societat

El Jardí

L’Ajuntament de Barcelona va decidir a principis de març tancar el servei de bar-cafeteria del Centre Cívic Vil·la Florida perquè era “deficitari”, segons va informar Districte a El Jardí, i també que es treballa per instal·lar-hi una guingueta-bar a l’exterior, que en principi es volia tenir a punt de cara a l’estiu, però tot apunta que serà més aviat a finals d’any.

Imatge aèria de la biblioteca Joan Maragall i el Centre Cívic Vil·la Florida © BCQ arquitectura barcelona

Pel que fa a l’espai interior del bar que queda orfe, han començat les obres per ubicar-hi un nou espai d’atenció municipal sociosanitari dedicat a compartir la tasca familiar de les cures. Té el nom de Vila Veïna i fins al 2023 es desplegarà a diferents barris de la ciutat. Segons ha explicat Districte a El Jardí, la previsió és que les obres estiguin enllestides en dos o tres mesos.

Publicitat

Al ple de Districte de finals de març, Junts va reclamar al Govern que restituís el servei de cafeteria, entès com a punt de trobada per al veïnat de la Bonanova.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Així serà el nou carrer de Cister: ampliació de voreres i més verd

Al Consell de Barri de la Bonanova, Districte també posa data a l'obertura del bar de Vil·la Florida i a l'espai verd a l'antic El Kubo

Com dormir millor a l’estiu si no tenim aire condicionat?

Trucs senzills i efectius que poden ajudar-te a refrescar-te i a dormir millor durant les nits caloroses

Lectures recomanades d’estiu: les ressenyes de la Casa Usher

Tant si aneu a la platja com a la muntanya o us quedeu a ciutat, us recomanem llegir, trobar temps per a la lectura

El mapa dels refugis climàtics a Sarrià-Sant Gervasi aquest estiu

Són una vintena d'espais públics, però d'aquests una tercera part tanquen tot el mes d'agost
spot_img

Nadal 2025 a Sarrià-Sant Gervasi

Aquest desembre i gener, el Districte es torna a omplir de màgia amb una àmplia programació d’activitats nadalenques que ompliran places, carrers, centres cívics i equipaments dels sis barris

Quan Nadal em torna a trobar 

El relat de Maria Àngels Viladot

Retrat del carrer Saragossa a través de les seves botigues als anys 30

El clàssic colmado petit i atapeït; la farmàcia amb els bolados, el sucre candi i els remeis casolans; o la lleteria, amb els matons i les merengues, la bravada de vaca, el munt d’estris per servir la llet i la imatge de la quitxalla fent giravoltar la lletera plena pel carrer

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí