Publicitat

‘Vint-i-cinc anys de llibreria. Apunts d’un dependent’, el debut editorial de la Casa Usher

La llibreria de Galvany ha publicat el seu primer llibre, un text de Carles Soldevila sobre l'ofici de llibreter amb la traducció al català de Sergi Pàmies

spot_img

Publicat el 19.1.2021 7:00

Cultura

Les ressenyes de la Casa Usher

Aquest 2020 ha estat un any bestial, però a Casa Usher hi ha hagut coses boniques com la quantitat de persones del barri que ens heu vingut a veure i ens heu dit que ens havíeu trobat a faltar els mesos que vam haver d’abaixar la persiana.

Publicitat

El mes de maig vam tornar i ho vam fer renovades i amb ganes d’estrenar-nos com a editores l’any del nostre cinquè aniversari. Així, el mes de desembre hem publicat el primer llibre de Casa Usher Editores.

Publicitat

Vint-i-cinc anys de llibreria. Apunts d’un dependent és un text recuperat de Carles Soldevila, que van treure amb motiu del vint-i-cinquè aniversari de la històrica llibreria Catalònia de Barcelona.

La veu del llibreter, l’entranyable Marçal Pineda, ens explica el dia a dia d’una llibreria i de la ciutat en els convulsos anys que van del 1924 al 1949 i ens deixa una crònica històrica plena de detalls i amb un fi sentit de l’humor.

Hem triat aquest text que parla del nostre ofici llibreter en homenatge a totes les llibreries hagudes i per haver, i hem tingut la sort de poder comptar amb la traducció al català de Sergi Pàmies i amb les il·lustracions fidels a l’època de Joan Serraf.

Estem molt contentes amb el llibre que n’ha resultat i ens fa molta il·lusió presentar-lo de moment ara i aquí. El trobareu a la nostra llibreria, a la Casa Usher. Per molts anys.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

‘La gran novel·la sobre Barcelona’ de Sergi Pàmies celebra vint-i-cinc anys

L’esperit de controvèrsia i el punt gamberro de l'autor donen la benvinguda al lector a una sèrie de contes

Casa Usher: “L’ofici del llibreter també és defensar la lectura crítica i fer comunitat”

La llibreria de Galvany que gestionen la Maria Fernández i l’Anna Arranz s'ha estrenat com a editorial aquest 2020 recuperant un dietari
spot_img

L’esperat retorn del Tramvia Blau ja té projecte i data

Durant tot el 2026 es farà un procés participatiu sobre la remodelació de l'avinguda Tibidabo i la recuperació de l'emblemàtic vehicle, i s'espera incloure el projecte -estimat en més de 40 milions d'euros- en els pressupostos del 2027

Coco Comin rep el Premi Carme Mechó a l’excel·lència pedagògica de la dansa

La coreògrafa, que va obrir l'escola a Sarrià amb només 19 anys, ho considera un reconeixement a un treball "silenciós, constant i apassionant"

Uaala Obrador: una proposta compromesa amb el producte de proximitat i el veïnat de Vallvidrera

Aquest nou forn situat al cor del barri llebrenc vol enfortir l’economia circular a Collserola a través de la cooperació entre proveïdors locals

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí