Publicitat

9 refugis climàtics per fer front al fred a Sarrià-Sant Gervasi

Són edificis senyalitzats on buscar confort tèrmic durant el dia en cas de passar fred al carrer

Publicitat

Societat

El Jardí

L’exposició a temperatures fredes està relacionada amb un augment de la mortalitat, i com en el cas de la calor, afecta també els grups més vulnerables, com la gent gran i les persones sensellar que sobreviuen al carrer. Per aquest motiu, l’Ajuntament de Barcelona habilita diferents edificis amb el símbol de refugi climàtic perquè les persones que ho necessitin trobin un espai puntual de confort tèrmic. A Sarrià-Sant Gervasi n’hi ha un total de nou.

Nou refugis climàtics per aquest hivern

Sant Gervasi (Galvany i Bonanova)

  • Casal de Gent Gran Can Castelló
  • Casal de Gent Gran de Sant Ildefons
  • Biblioteca Sant Gervasi – Joan Maragall

El Putxet i el Farró

  • Centre Esportiu Municipal Putxet
  • Centre Cívic Vil·la Urània

Sarrià i les Tres Torres

  • Centre Esportiu Municipal Can Caralleu
  • Centre Cívic Casa Orlandai
  • Biblioteca Clarà

Barris de Muntanya

  • Biblioteca Collserola – Josep Miracle a Vallvidrera

La disposició de refugis climàtics durant l’hivern a la ciutat complementa la xarxa d’espais que s’activa a l’estiu des de fa tres anys.

Notícies relacionades

Els 13 refugis climàtics de Sarrià-Sant Gervasi per resguardar-se del fred

Són edificis senyalitzats que permeten buscar confort tèrmic i alhora mantenen els seus usos i horaris habituals

El mapa dels refugis climàtics a Sarrià-Sant Gervasi aquest estiu

Són una vintena d'espais públics, però d'aquests una tercera part tanquen tot el mes d'agost

Els refugis climàtics anunciats per l’Ajuntament per fer front al fred

La xarxa d'equipaments a Sarrià-Sant Gervasi inclou biblioteques, centres esportius i centres cívics identificats a l'entrada amb un vinil

Comencen a talar arbres a Can Raventós per a construir-hi pisos de luxe

Alguns veïns han alertat a la Guàrdia Urbana i al mateix treballador que feia la tala que es fes enrere, sense èxit
spot_img

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

Abaixa la persiana Mota Descans, la matalasseria centenària de Sarrià

Des de 1848, la botiga familiar ha estat sinònim de qualitat i tradició dins del sector

Jo també vaig ser-hi

"Per què les psiquiatres i psicòlogues han de portar una bata blanca per passar consulta? No estan operant, ni curant una ferida, no corren el risc de tacar-se de sang. Aquesta bata marca una subtil, però contundent, diferència entre elles i jo: la raó envers la no raó": l'opinió de Maria Bascompte

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

No hi ha articles per mostrar