Publicitat
spot_img

Campionat d’Espanya absolut per equips femenins de tennis

Publicat el 20.10.2017 18:00

Notícies de Sant Gervasi

El jardí

El Club Tennis Barcino serà la seu del Campionat d’Espanya MAPFRE Absolut per Equips Femenins de tennis, que se celebrarà del 26 al 28 d’octubre.

L’acte de presentació del campionat ha comptat amb la presència del president de la Real Federació Espanyola de Tennis (RFET), Miguel Díaz; el president de la Federació Catalana de Tennis (FCT), Jordi Tamayo; el president del Club Tennis Barcino, Dr. Rafel Guayta-Escoliïs; i la futura capitana de l’equip espanyol de la Fed Cup, Anabel Medina, així com el Director Esportiu de la RFET, Javier Soler; i el Jutge Àrbitre del Campionat, Javier Moreno.

Publicitat

El Club Tennis Barcino defensarà el titulo aconseguit l’any passat, que també es va celebrar en les instal·lacions del club, on hi ha com a rivals al RCT Barcelona-1899, CT Valencia, CT Sabadell, Real Zaragoza CT, CT Chamartín (Madrid), AD Stadium Casablanca (Saragossa) i RC de Polo.

Durant la celebració del campionat el nostre Club estarà obert a tots els afeccionats del tennis que vulguin assistir als partits i animar als equips.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Humilitat, esforç i diversió: així són les Williams del Club Natació Kallípolis

L’equip de sincronitzada està format per 12 dones de mitjana edat, 5 exolímpiques i 8 amateurs

Pablo Espinós, 50 gols d’història de Sarrià i del Sant Ignasi

El jove futbolista del barri repassa la seva carrera construïda al costat dels seus amics i amb els valors que ha après des de petit

La Copa Sarrià debuta amb èxit i es consolida com a nova festa del futbol amateur 

El cap de setmana del 6 i 7 de setembre ha reunit més de 2.000 persones que han volgut viure el primer esdeveniment sarrianenc marcat per la convivència, l'emoció esportiva i l'esperit de barri
spot_img

Els murals del sarrianenc Adrià Bosch: una proposta per combatre el gris de les ciutats modernes

Axe Colours reactiva el seu projecte artístic i es proposa col·laborar amb les entitats locals de Sarrià

Nou cas repressiu contra el Sindicat d’Habitatge de Cassoles: 13 encausats

Van intentar aturar el desnonament d'una mare que havia patit violència de gènere i que havia perdut la feina durant la covid

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí