Publicitat

L’Ajuntament de Barcelona ha millorat 12 carrers i espais públics del districte

Publicat el 30.8.2018 18:20

Notícies del districte

Ajuntament de Barcelona
L’Ajuntament de Barcelona ha completat la millora de 12 carrers i espais públics de Sarrià – Sant Gervasi durant aquest mandat

L’objectiu del Pla de Rehabilitació Integral (PRI) que s’està aplicant a tota la ciutat és la millora de l’espai on viuen els barcelonins per tal que puguin comptar amb una major qualitat de vida. Els eixos principals són:

– La pacificació de carrers
– La millora de la qualitat de l’espai públic
– L’increment de verd urbà

Actualment, a tota la ciutat, ja han finalitzat les obres de millora en un total de 83 carrers i espais públics de la ciutat (59% del PRI), 48 actuacions més es troben en execució (34% del PRI) i 9 estan en fase final de redacció de projecte (7% del PRI).

Publicitat

Per districtes, el nombre d’actuacions acabades són les següents: 7 a Ciutat Vella, 14 a l’Eixample, 5 a Sants-Montjuic, 13 a Les Corts, 12 a Sarrià-Sant Gervasi, 6 a Gràcia, 8 a Horta-Guinardó, 7 a Nou Barris, 6 a Sant Andreu i 5 a Sant Martí; situant el districte com el tercer en inversió del PRI a la ciutat.

Les actuacions de rehabilitació integral de l’espai públic consisteixen en: la millora de l’enllumenat i dels paviments (fent una especial atenció a les voreres); l’increment del verd i de l’arbrat viari; la cura del mobiliari (bancs, papereres, baranes) que configura les zones d’estada; el soterrament de les línies aèries; i finalment, la millora i inclusió de senyalització per vianants i ciclista que aporta seguretat i informació als ciutadans. L’Ajuntament de Barcelona actua prioritàriament en aquelles zones on es detecten més dèficits estructurals.

A Sarrià – Sant Gervasi s’han completat obres a:

  • Plaça Calvó
  • Carrer de Santa Magdalena Sofia
  • Carrer de Sol i Padrís
  • Carrer del Bisbe Català
  • Carrer Francolí
  • Carrer de Torras i Pujalt
  • Carrer Vallirana
  • Carrer Septimània
  • Carrer Berna
  • Carrer de Vilana
  • Camí de Mas Guimbau
  • Jardins de Can Ferrer

En els propers mesos es finalitzarà sis actuacions més a:

  • Carrer Castanyer
  • Carrer Saragossa
  • Carrer de Sant Eusebi
  • Carrer de les Alberes
  • Passatge del Putxet
  • Carrer Major de Sarrià
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

Es reactiva l’Assemblea de Joves de Sarrià

El Racó del Veïnat Som l’Assemblea de Joves de Sarrià. Hem nascut del malestar d’algunes joves del barri, perquè fa temps que creiem que aquest necessita despertar i conèixer les realitats que...

Calçotades a Sarrià – Sant Gervasi 2026

Arriba la tradicional temporada de calçots, que s’allarga fins a finals de març. Més enllà de ser un bon àpat, les calçotades populars són un moment de socialització

Pinsà mec: característiques i curiositats d’un ocell poc abundant a Catalunya

És un ocell migrador que cria als boscos boreals d'Europa i Àsia (taigà) i es desplaça al sud per hivernar

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí