Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Unes 200 persones amb banderes espanyoles demanen la dimissió de Sánchez al passeig de la Bonanova

Una trentena d'anticapitalistes han protestat davant la manifestació espanyolista al crit de "fora feixistes dels nostres barris"

Publicat el 20.5.2020 21:52 · Actualitzat el 22.5.2020 19:44

Societat

Carme Rocamora

Unes 200 persones amb banderes espanyoles s’ha concentrat aquest vespre al passeig de la Bonanova per demanar la dimissió del president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, arran de la gestió de la crisi de la covid-19, en una convocatòria difosa a través de les xarxes socials.

Pancarta en contra de Pedro Sánchez © Elena Bulet 
Concentrats espanyolistes encarant-se als anticapitalistes © Elena Bulet

Sense respectar la distància mínima de seguretat els concentrats, la gran majoria amb mascareta, han fet picar cassoles i altres estis de cuina al crit de «dimissió.» Entre ells, simpatitzants del Club Empel on s’hi apleguen persones de l’extrema dreta.

Publicitat
Un manifestant amb una samarreta en contra de Pedro Sánchez © Elena Bulet
Dos manifestants amb pancartes en contra de la gestió del govern espanyol de la crisi de la covid-19 © Elena Bulet
Una manifestant amb pantalla de protecció facial © Elena Bulet

Una trentena d’anticapitalistes del barri dels col·lectius del CDR, Arran i la Buenos Aires han protestat davant la manifestació espanyolista al crit de «fora feixistes dels nostres barris.»

Anticapitalistes concentrats contra la manifestació espanyolista @ Elena Bulet
Concentrats anticapitalistes © Elena Bulet

Els manifestants espanyolistes s’han començat concentrant a la vorera mentre els Mossos d’Esquadra, que han identificat almenys dos manifestants antifeixistes, han acabat tallant el trànsit de vehicles.

La concentració espanyolista ha acabat ocupant part del passeig de la Bonanova © Elena Bulet
Antifeixistes identificats pels Mossos d’Esquadra © Elena Bulet
Agents dels Mossos i antifeixistes © Elena Bulet

Els dos grups s’han mantingut separats per un cordó dels Mossos d’Esquadra fins que a les nou de la nit s’han dissolt ambdues protestes.

Notícies relacionades

Sant Jordi i el dodo

Sant Jordi recupera el seu vigor reivindicatiu amb la manifestació convocada per Sant Jordi per la Llengua

Vox punxa en l’intent de criminalitzar el centre d’acollida de Cister

Paral·lelament, una vintena de veïns es reuneixen a les portes de l'edifici en una concentració de suport

Un centre d’acollida a persones sense llar de la Bonanova, al punt de mira de l’extrema dreta

Vox convoca una manifestació, tot i que el veïnat i l'Ajuntament asseguren que mai ha generat conflictes

El Sindicat d’Habitatge de Cassoles impulsa un mapatge de les problemàtiques a Sarrià-Sant Gervasi

Els veïns del districte poden omplir un formulari anònim, que els permetrà rebre assessorament en funció de la seva situació específica
spot_img

Ressenya: «Los umbrales»

A mig camí entre la novel·la d'aprenentatge i el relat de dol, el llibre fuig dels gèneres tancats per explorar com viure una bona vida a través dels petits plaers que ens ajuden a portar el drama de la fragilitat humana

La Sindicatura de Barcelona proposa aplicar excepcions perquè la Casa Orlandai pugui continuar celebrant activitats a l’exterior 

La defensoria obre una actuació d’ofici per supervisar l’actuació municipal en la preservació de les activitats de cultura popular i tradicional i avançar cap a criteris homogenis en tots els districtes de Barcelona

Barcelona planifica la reobertura de Collserola

L’Ajuntament prepara una proposta per flexibilitzar les restriccions per la pesta porcina africana, mentre la Generalitat preveu una reobertura gradual del parc a finals de novembre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí