Publicitat

El Sindicat d’Habitatge de Cassoles impulsa un mapatge de les problemàtiques a Sarrià-Sant Gervasi

Els veïns del districte poden omplir un formulari anònim, que els permetrà rebre assessorament en funció de la seva situació específica

Publicat el 25.11.2024 15:58 · Actualitzat el 28.11.2024 17:32

Societat

El Jardí

El 23 de novembre, Barcelona va viure una manifestació històrica per exigir condicions d’habitatge dignes: abaixar un 50% els lloguers i mesures per accedir a pisos assequibles. El centre de la ciutat es va omplir amb 170.000 veïns, segons l’organització -22.000 segons la Guàrdia Urbana-, els quals denunciaven les problemàtiques d’habitatge que travessa la ciutat i el país.

L’assetjament immobiliari, les amenaces de desnonament i l’abús dels pisos turístics eren algunes de les denúncies que protagonitzaven els crits i les pancartes d’aquest dissabte. Ara, des del Sindicat d’Habitatge de Cassoles, s’ha llençat una iniciativa sota el nom ‘L’habitatge al districte: Mapegem les problemàtiques per organitzar-nos’. L’objectiu és elaborar un mapa, per tal de conèixer la realitat residencial del districte de Sarrià-Sant Gervasi.

Publicitat

Per fer-ho, el veïnat pot omplir un formulari anònim que recull les principals problemàtiques actuals entorn de l’habitatge: impagaments, renovació del contracte, preu de lloguer, entre d’altres. A partir dels resultats obtinguts, el Sindicat d’Habitatge de Cassoles oferirà assessorament i recomanacions, en funció de la situació específica, a tot aquell que ho desitgi.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El llarg malson de la Gladys, una veïna desnonada a Sant Gervasi i reubicada a Cerdanyola

El Sindicat d'Habitatge de Cassoles prepara una campanya per denunciar la seva situació i l'actuació de l'Ajuntament

Neix el Grup d’Habitatge dels Barris de Muntanya

Es presentarà en una assemblea oberta el 25 de febrer a les 19:30 al Mercat Cultural de Vallvidrera

La defensa de les 9 de Cassoles demana l’absolució durant el judici

El Sindicat d'Habitatge denuncia un "muntatge policial" i assegura que ho "tornarien a fer"

Veïns de Sant Gervasi s’uneixen en una aliança inèdita per evitar ser expulsats per un fons d’inversió

Quatre blocs del barri estan en risc de ser convertits en colivings temporals per a estrangers
spot_img

Josep Amat i els anys del carrer Juli Verne: el refugi creatiu d’un pintor al Putxet en plena Guerra Civil

El pintor, que va arribar a Sant Gervasi l’any 1936, va convertir les cases i jardins del carrer Juli Verne en espai de convivència i refugi durant la Guerra Civil i escenari d’algunes de les seves obres més significatives

Festa Major del Putxet 2026: el programa amb totes les activitats

De l'1 al 7 de juny, el barri s'omple d'activitats culturals, concerts, jornades de portes obertes i propostes familiars, organitzades per l'Associació de Veïns i Amics del Putxet

Sarrià té més de 200 escocells buits

L'Associació Veïnal elabora un mapa exhaustiu amb l'estat dels escocells; l'ha presentat al consell de barri

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí