Publicitatspot_img
Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Desactivada l’alerta per neu i gel als barris de muntanya

Va caure una mica d’aigua gel en alguns punts de Collserola la matinada del divendres al dissabte que no va produir cap tall de cap via

Publicat el 10.1.2021 19:12 · Actualitzat el 10.1.2021 19:17

Societat

El Jardí

L’Ajuntament de Barcelona ha desactivat aquest diumenge l’alerta per neu i gel que s’ha mantingut activa durant sis dies.

En aquest temps, els serveis municipals han escampat 35 tones de sal als barris de muntanya de la ciutat per prevenir els efectes de la neu i gel sobre la mobilitat i s’hi han dedicat per torn 87 operaris i 37 vehicles equipats amb pala llevaneus i escampador de sal.

Publicitat

A la ciutat no hi ha hagut afectació per nevades. Tan sols va caure una mica d’aigua gel en alguns punts de Collserola la matinada del divendres al dissabte que no va produir cap tall de cap via.

https://twitter.com/BlasNavalon/status/1347811862478544896?s=20

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí