Publicitat

Detinguts dos lladres després d’intentar-se amagar al bosc a les Planes

L'helicòpter dels Mossos d'Esquadra va ser clau per localitzar als dos fugitius que acumulen múltiples antecedents

spot_img

Publicat el 5.3.2021 9:33

Societat

Carme Rocamora

Nit moguda la d’ahir als voltants de Vallvidrera. Els xats de Whatsapp del veïnat, tant de xarxes de suport com d’associacions, treien fum amb múltiples especulacions i és que passades les 23.00 hores de la nit un helicòpter dels Mossos d’Esquadra sobrevolava la zona amb una forta llum: buscaven a algú. Per aquests xats se’n va dir de tots colors: que s’estava buscant a uns fugitius, que hi havia un criminal pel bosc, que havia estavellat un cotxe, que hi va haver trets, que eren uns atracadors d’una joieria de l’avinguda Diagonal… Però, què va passar ahir vespre a la zona?

Publicitat
Imatge de l’helicòpter vist de des Vallvidrera © Cedida

Tot va començar en un altre municipi: l‘Ametlla del Vallès, quan, dijous al vespre, un vehicle es va saltar un control de la Policia Local d’aquesta ciutat vallesana cap a les 21 hores del vespre. Llavors el cos policial va avisar als Mossos d’Esquadra i aquests van començar la recerca del vehicle, que van aconseguir localitzar a les Planes, sense presència de ningú a dins. En aquest moment de la nit els agents van començar una recerca pel bosc de Collserola: a peu i amb un helicòpter policial equipat amb càmera tèrmica i un flaix de llum per registrar la zona.

Publicitat

Finalment, a tocar de les 00.00 hores, van aconseguir detenir a dos homes -que anaven desarmats- en una investigació que continua oberta. De moment ha trascendit, segons fonts coneixedores, que els detinguts -van ser localitzats a la zona de les Planes que pertany a Sarrià-Sant Gervasi- són dos homes de 31 i 41 anys, tots dos amb múltiples antecedents per robatoris, i han passat la nit a la comissaria de la policia catalana de Sant Cugat del Vallès. En concret un dels lladres té 10 antecedents per robatoris, furts i baralles mentre que l’altre en té més de 30, principalment furts i robatoris amb força a domicilis.

La nit de dijous no van fer cap robatori a l’Ametlla, sinó que estaven investigant possibles llocs per assaltar, i als detinguts se’ls imputa els delictes de danys, conducció temerària i resistència als agents de l’autoritat. Passaran a disposició judicial en les properes hores.

Distància entre l’Ametlla del Vallès i les Planes en vehicle © Google Maps
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Una jove menor d’edat, víctima d’una agressió sexual a Pedralbes

Els Mossos investiguen l'atac, que va tenir lloc de matinada a la cruïlla dels carrers Santa Caterina de Siena i Cavallers

Ferida de gravetat una jove en caure d’un balcó d’Avenir després de ser agredida per la seva parella

Els Mossos detenen dos homes de 52 i 57 anys per intent d'homicidi i lesions

Detenen a Sarrià un tècnic de datàfons que manipulava els aparells per reingressar-se els diners

L'estafador va fer compres en una cinquantena de comerços valorades en més de 3.500 euros i es feia la devolució dels rebuts al seu compte

Sancionen la discoteca Barroko’s del carrer Aribau per tenir sis treballadors sense contracte

El mateix local d'oci nocturn de Sant Gervasi - Galvany va ser notícia fa un any perquè dos porters van deixar en coma un client
spot_img

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

El veïnat del Tibidabo fa un pas més per a la recuperació del Tramvia Blau: “Tenim gairebé 3.000 firmes”

L'Associació de Veïns de l'Avinguda Tibidabo critica la falta de transparència política i reclama que torni l'emblemàtic vincle i consolidar l'avinguda com un espai "funcional, cuidat i autèntic"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]