Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

‘Èxit’ de Roger Pera, un relat directe i proper de la lluita contra la droga

“Exit” de sortida, però també parlem d’èxit de triomf

Publicat el 8.5.2022 6:30 · Actualitzat el 9.5.2022 14:21

Cultura

El Jardí

Saps aquella sensació que experimentes quan sona la teva cançó preferida i no t’ho esperes? Aquesta és una de les emocions que reflecteix l’essència d’Èxit, el llibre de Roger Pera que publica l’editorial de Sant Gervasi La Vocal de Lis en la versió en castellà. “Exit” de sortida, és clar, on tot comença, perquè tot s’inicia a prop de la sortida o a prop del final… Però també parlem d’èxit, de triomf.

Aquest llibre narra l’extensa trajectòria professional de Roger Pera, des que amb 9 anys va iniciar-se en el teatre i el doblatge, i tots els èxits i elogis que va acumular fins que va estar a punt de perdre-ho tot. També descobrirem, a través d’aquest valent i necessari Èxit, la seva lluita personal contra la droga: “El dissabte 25 de gener del 2014, hi havia programada funció de Germans de sang. A les 18 h. Es va anul·lar. […] Es va anul·lar perquè jo, que representava el protagonista, no m’hi vaig presentar […]. No puc dir que aquesta fos una situació nova, perquè feia anys que estava enganxat a la cocaïna.”

Publicitat

Pot ser un relat esglaiador, sí… però escrit des de l’optimisme. I és que l’actor parla obertament de la seva addicció, de manera directa i propera. Un relat sincer i honest de la seva lluita contra la droga: “I sabeu què? El que us diré ara us sorprendrà: estic agraït a tot això que m’ha passat. I sí, he canviat. Hem retrobat el Roger. I m’he perdonat. Ho he aconseguit.” Una confessió sincera que et convida a avançar sense tabús.

El llibre també compta amb textos de Jordi Basté, Ismael Abadal, Marta Pera, Pep Sala, Ricard Reguant i Joan Pera. El 10 de maig, a les 19.30 h, es farà una presentació del llibre a Casa del Llibre, al Passeig de Gràcia.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Debat urbanístic en la presentació del llibre «Democràcia i Ciutat» organitzada per la CUP a Casa Orlandai

L'autor Miquel Flamarich reflexiona sobre el poder en un acte distès i proper

Mò Bertran omple Casa Orlandai en la presentació del seu primer llibre de narrativa

L'autora explica el procés creatiu de "Compte amb el que desitges" en l'acte conduït per la periodista Virgínia Martí

El sarrianenc Jesús A. Mármol publica ‘Humanos e IA, la lucha de especies ya está aquí’

El filòsof analitza les conseqüències socials i polítiques del sector tecnològic i la intel·ligència artificial

Sant Jordi 2024 a Sarrià-Sant Gervasi: les places, els epicentres de la diada

La plaça de Sarrià, la plaça Mañé i Flaquer i la plaça del Centre Cívic de Vallvidrera, alguns dels punts de venda de roses i llibres
spot_img

La VI edició del CREA Putxet explora els «Territoris» amb més de 30 artistes locals i la curadoria de Taller Balam

L'exposició col·lectiva vol convertir la creació contemporània en una experiència comunitària oberta al barri

L’Olivera celebra la Festa de la Verema amb una jornada de jocs, gastronomia i música entre vinyes

Can Calopa acollirà el diumenge 20 de setembre una festa participativa per acostar la verema a famílies i grups d’amics a través d’un circuit de proves, gastronomia i una quina musical

De Sant Gervasi a Costa Rica: un programa internacional de voluntariat per protegir tortugues marines

Els participants col·laboraran en la protecció de nius, l'alliberament de cries i les patrulles nocturnes a les platges de Guanacaste

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí