Publicitat

L’escola Coco Comin acollirà la seu del Conservatori Internacional de Claqué

Oferirà la possibilitat d'obtenir el mestratge en claqué a Barcelona de la mà del claquetista Sharon Lavi, a les instal·lacions de Sarrià

spot_img

Publicat el 28.12.2022 6:30

Cultura

El Jardí

L’escola de dansa i comèdia musical Coco Comin, situada a Sarrià, es convertirà en la seu de la Barcelona Tap Dance International Conservatory, una nova proposta d’estudis que, sota la direcció de l’expert claquetista Sharon Lavi, oferirà als alumnes la possibilitat d’assolir el mestratge en claqué.

Publicitat

L’espai d’arts escèniques Coco Comin, situat al carrer Benet Mateu 35, serà la seu central del programa d’estudis LKTDS, que busca posar en relleu el binomi entre música i dansa que confereixen al claqué, i es convertirà en l’únic centre a escala mundial que facilitarà una diplomatura completa dins d’aquest pla acadèmic agermanat amb entitats com la American Tap Dance Foundation (Nueva York), Tapestry Dance (Austin, Texas), Hip Tap Projecte (París) i Tanzhaus NRW (Düsseldorf).

Publicitat

La concessió de Conservatori a l’escola Coco Comin és un reconeixement del món de la dansa a un dels grans centres de referència del Tap Dance (el claqué) a Barcelona, ciutat considerada per molts com la capital europea d’aquest estil de ball nascut als Estats Units, gràcies a la formació de tots els ballarins i ballarines que han acabat obtenint un reconeixement internacional.

El primer curs, a partir del gener del 2023

El Barcelona Tap Dance International Conservatory estarà obert a qualsevol estudiant o ballarí de claqué que vulgui accedir a algun dels tres graus d’estudi de Certificació Acadèmica Professional del Programa LKTDS, tot i que en el primer curs, que començarà a partir del gener, tindran prioritat els estudiants actuals, antics alumnes i professors de la comunitat Coco Comin.

Nascut a Tel Aviv (Israel), Sharon Lavi resideix a Barcelona des de fa més de vint anys, on és conegut pel seu estil innovador en coreografia i pedagogia. És, junt amb Mandy Kol, el creador del mètode d’ensenyament LKTDS de claqué, que ha impartit al llarg de més de vint-i-cinc anys formant a nombroses generacions de ballarins i professors d’aquesta dansa. 

 

Ver esta publicación en Instagram

 

Una publicación compartida de Sharon Lavi (@lavi_sharon)

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Varium s’acomiada de Sarrià amb una última mostra de dansa

Divendres 6 de setembre l'escola celebra una festa de comiat de Sarrià, d'on marxa 32 anys després per la pressió immobiliària
spot_img

El llegat invisible dels neandertals

Els seus gens van ajudar els humans moderns a adaptar-se a malalties locals i a entorns amb poca llum solar, afavorint una espècie més resistent

El carrer d’Amigó canvia de sentit a partir de diumenge per reduir les afectacions al trànsit de les obres de l’L8

L’actuació forma part del dispositiu de mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya de cara al tall del carrer de Muntaner entre Laforja i Marià Cubí a partir del 10 d’agost

L’Institut Tècnic Eulàlia commemora el seu centenari amb actes a l’escola i en diversos indrets emblemàtics de Barcelona

La celebració es clourà amb una trobada festiva d’antics alumnes i professors el dissabte 24 d’octubre de 2026

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]