Publicitat

Academia Marshall, Temporada 2017/2018

spot_img

Publicat el 26.10.2017 9:30

Arts i lletres

Associació Musical Granados – Marshall AMGM

Com cada any per aquestes dates, avancem el programa del Cicle de Concerts de l’Associació Musical Granados-Marshall per a la Temporada 2017/2018, a la seva seu del carrer Comte de Salvatierra, 10.

Publicitat

Aquest any s’ha preparat un programa de concerts i conferències d’alt nivell artístic i d’alta qualitat musical, que de ben segur agradarà a tothom.

Publicitat

A l’apartat Piano Solista tindrem la presència d’intèrprets ja consagrats, com Luis Fernando Pérez, Josep Maria Colom i Artur Pizarro.

En Música de Cambra podrem gaudir de dos atractius duets: Oriol Romaní i Elena Lasco (clarinet i piano) amb un innovador programa titulat “De Bach al Jazz”, i el format per la nostra directora artística, Marta Zabaleta, amb Asier Polo (piano i chelo).

Com a novetat aquesta temporada, presentarem un Espectacle Musico-teatral: Pequeña historia para un desamor, a càrrec de Claudia Schneider i Antonio Comas.

A nivell Duets Pianístics tindrem a Pierre Delignies i Alice Burla, dos joves pianistes que visiten Barcelona amb ocasió de la seva presentació al cicle “Primer Palau”. Completen aquest apartat les pianistes Oksana Shymnaska i Ayako Fujiki amb un recital de piano a quatre mans.

Com és habitual en aquest Cicle, comptarem amb les Conferències de Joan Vives, que aquesta temporada presenta dos nous temes: “Debussy, Ravel i amics”  (el dilluns 4 de desembre, a les 20 h) i “Bach, Haendel i amics”.

Programa dels primers concerts:

Dijous 26 d’octubre, a les 20 h
Pierre Delignies i Alice Burla
Concert a dos pianos

Aquest duo de pianistes pretén trencar amb la idea tradicional de dos pianistes iguals o amb similars formes de veure i interpretar la música, que és la diferència entre els dos executants, la font de varietat, riquesa i interacció dels pianos.
La individualitat i la dualitat, enfront de la unitat.
Reserves i informació en academia@granados-marshall.com

Dijous 16 de novembre, a les 20 h
Claudia Schneider i Antoni Comas
Pequeña historia para un desamor, cant, piano i teatre

Dijous 14 de desembre, a les 20 h
Luis Fernando Perez
Recital de piano

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La família de Montserrat Caballé, amb un desnonament pendent, aconsegueix aturar-lo per situació de vulnerabilitat

El jutjat suspèn el desnonament durant quatre mesos per permetre la intervenció de les administracions, davant els impagaments acumulats i la manca d’alternativa residencial del germà de la soprano

El carrer d’Amigó canvia de sentit a partir de diumenge per reduir les afectacions al trànsit de les obres de l’L8

L’actuació forma part del dispositiu de mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya de cara al tall del carrer de Muntaner entre Laforja i Marià Cubí a partir del 10 d’agost

La casa Ravella: una construcció senzilla a Galvany d’Antoni Falguera

L'edifici, construït l'any 1906, té una clara influència de la Casa Calvet d'Antoni Gaudí

Festa Major de Sant Gervasi – la Bonanova 2025: el programa amb totes les activitats

Del 5 al 15 de juny la plaça de la Bonanova s'omple de cultura popular, música, activitats infantils, àpats populars i espectacles per a tots els públics
spot_img

Un espai per recordar Adrienne Monnier

"Sent una de les literates més importants del món, mereix un reconeixement públic a casa nostra. Demano a la Biblioteca de Sarrià que es faci seva la iniciativa": l'opinió de Lluís Mallart

El carrer Doctor Ferran es tancarà totalment per les obres del metro

Arran de la construcció de l'estació de Manuel Girona, també hi haurà diverses línies afectades de bus de TMB

Detinguts quatre lladres després de robar a un pis de Galvany

Una de les detingudes tenia vigent una ordre de detenció europea, emesa per les autoritats de Bèlgica

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]