Publicitatspot_img
Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Afectacions a la mobilitat al carrer Muntaner per obres de l’L8

Es tancarà el trànsit entre Laforja i Marià Cubí fins a l'estiu vinent, a excepció d'autobusos i vehicles d'emergència

Publicat el 13.3.2025 20:16 · Actualitzat el 14.3.2025 18:12

Societat

El Jardí

La mobilitat del carrer Muntaner, concretament entre els carrers Laforja i Marià Cubí, es veurà alterada pel desviament dels serveis afectats per la construcció de la nova estació de ferrocarrils de Gràcia, a la plaça Gal·la Placídia. A partir del dilluns 24 de març a la nit, fins a l’estiu de 2026, es prohibirà el trànsit en aquest tram del carrer Muntaner, a excepció d’autobusos i vehicles d’emergència.

Les obres permetran la construcció d’una sortida d’emergència del futur túnel de la nova línia d’FGC, que busca connectar les línies del Vallès i Llobregat-Anoia. L’actuació al carrer Muntaner, que es va posar en marxa el gener de 2025 i fins ara es desenvolupava al costat Besòs, passarà a executar-se, a partir d’ara, al costat Llobregat. Així, s’ocuparà la vorera i dos carrils de circulació, afectant el trànsit i a la mobilitat dels vianants.

Publicitat

D’altra banda, durant aquesta primavera es reubicarà l’espai de jocs infantils de la plaça Gal·la Placídia, que ja havia quedat afectat en una fase anterior, en un altre espai de la mateixa plaça.

L’obra va començar a Gal·la Placídia el gener de 2024, amb la previsió d’allargar-se 58 mesos. El pressupost inicial era de 300 milions d’euros. Tanmateix, sumats els imports previstos per a les instal·lacions de túnel i de les estacions, s’estima finalment en 412 milions d’euros.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

El primer fruit

"Ens sembla que d’un dia a un altre no hi ha canvis, però sí que n’hi ha. Sempre n’hi ha. Fins que un dia, ens adonem que ja no som qui érem fa un temps": l'opinió de Glòria Vilalta

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí