Publicitat

Albert Martí, el nou cap de la Joventut Nacionalista de Catalunya a Sarrià – Sant Gervasi

Agafa el relleu de Pol Esquefa per continuar enfortint la presència del col·lectiu al districte

Publicat el 13.5.2025 16:13 · Actualitzat el 13.5.2025 16:13

Política

El Jardí

El dilluns 5 de maig, el col·lectiu de la Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) al districte de Sarrià – Sant Gervasi ha celebrat l’assemblea ordinària de renovació de càrrecs, on s’ha escollit el nou equip de coordinació pels pròxims anys. En el transcurs de l’assemblea, l’Albert Martí ha estat nomenat nou cap de col·lectiu, agafant el relleu d’en Pol Esquefa, qui ha liderat el col·lectiu en els darrers temps amb compromís i dedicació.  

El nou equip es marca com a objectiu continuar enfortint la presència de la JNC al districte i impulsar iniciatives que connectin amb les inquietuds del jovent independentista. 

Publicitat

Des de l’organització, s’ha agraït la feina feta per l’equip sortint i s’ha mostrat plena confiança en la nova direcció per seguir treballant per una Catalunya lliure, pròspera i justa, des del compromís amb el territori i amb els valors de la JNC.

El nou cap de la JNC de Sarrià-Sant Gervasi, Albert Martí © Joventut Nacionalista de Catalunya

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Álvaro Clapés-Saganyoles tanca etapa com a màxim representant de la JNC

El conseller de Junts a Sarrià-Sant Gervasi s'acomiada de les actuals joventuts de Junts: "Ha estat un honor"

Álvaro Clapés-Saganyoles, nou secretari general de la JNC

Veí del Farró, és conseller de Junts a Sarrià - Sant Gervasi des de l'últim mandat i fa 7 anys que milita a la Joventut Nacionalista de Catalunya

JuntsxCat repeteix tres consellers i incorpora un quart de les JNC

Montse Martín, Pol Lliró, Montse Cantín i Álvaro Baena seran els representats de JxCat al plenari

Puja el teló

Els discursos proteccionistes són molt suculents, però no aporten solucions útils pel futur. Cal replantejar el model de transport urbà de passatgers, però cal fer-ho mirant al futur, a la sostenibilitat del model, a la justícia entre actors econòmics,  maximitzant el benefici ciutadà
spot_img

Jaume Prat: “A Sarrià – Sant Gervasi hi ha molta gent que subscriu els valors d’Òmnium”

La seu territorial d’Òmnium Cultural formalitza una nova junta territorial amb l’objectiu de continuar la feina feta

Llum verda a la remodelació dels Jardins Oriol Martorell

El renovat espai verd, que unirà Sarrià amb les Tres Torres, comptarà amb recorreguts accessibles, zones d’estada, espais de relació, jocs infantils i horts urbans

L’Open Barri reivindica amb èxit el patrimoni arquitectònic de Sarrià i Vallvidrera

La primera edició tanca amb més de 6.000 visitants entre espais ocults i visites guiades

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí