Publicitat

‘Algú com tu’, de Xavier Bosch

spot_img

Publicat el 21.2.2016 10:00

Gent gran

Grup de Lectura de Can Castelló

A Can Castelló, un cop al mes fem una tertúlia literària acompanyada i dirigida per la nostra voluntària experta en literatura, Tere Catasús.

Publicitat

EI dijous 28 de gener, vam tenir la sort de poder comptar amb la col·laboració del periodista i escriptor Xavier Bosch, per parlar del seu llibre Algú com tu, premi Ramon Llull 2015. La qual cosa va fer que l’acte despertés molt d’interès per part dels lectors.

Publicitat

Xavier Bosch seguint les indicacions de la Tere, primer, ens va parlar una mica de la seva vida i la seva obra. Per tal d’ajudar-nos a contextualitzar el llibre i a lligar com la seva professió de periodista, l’ha ajudat per documentar-se extensament per poder escriure aquest llibre.

Després, amb les preguntes que li anaven fent els lectors assistents i amb el suport d’unes làmines pictòriques, es va anar endinsant en la novel·la, tot explicant el per què dels personatges, els espais, els llibres, la música, l’art, …i tot allò que el va moure a escriure aquest fantàstic llibre.

La tertúlia va ser molt participativa i agradable per ambdues parts. I el que ens vam emportar d’aquest dia, a banda del llibre signat pel propi autor, són les ganes de seguir llegint i compartint lectures amb d’altres persones per descobrir-ne moltes més coses, com ens va passar amb Algú com tu.

Gràcies Xavier, per compartir el teu llibre i el teu temps amb nosaltres, i gràcies Tere per acompanyar-nos a endinsar-nos i a compartir els llibres.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Un nou Vila-Matas ha arribat: les ressenyes de la Casa Usher

"Canon de cámara oscura", una distopia inquietant, on els androides qüestionen el que significa ser humà

Sant Jordi 2025, una jornada multitudinària i radiant: “Ha vingut moltíssima gent”

Cultura Natalia Avellan Ha arribat de nou una de les festivitats més estimades pels catalans i les catalanes. Aquell dia de l'any en què convergeix literatura,...

“Va por los ciudadanos”, una apologia a la vida de camp que ha de llegir qualsevol urbanita

L'autora i veïna de les Tres Torres, Sandra Llubiá, recull idees gastronòmiques combinades amb tocs d'humor

Sant Jordi 2025 a Sarrià-Sant Gervasi

Durant el mes d'abril i a principis de maig, les entitats i els comerços organitzen una extensa programació d'activitats
spot_img

Les figues: propietats i usos

És una fruita particularment recomanable en moments d’esgotament físic i emocional puix que la seva ingesta estimula la concentració

El turisme col·lapsa el transport públic de Vallvidrera

El veïnat dels barris de muntanya demana un pla de mobilitat que doni resposta a la sobrecàrrega del funicular i el bus 111, entre altres problemàtiques de transport

Com dormir millor a l’estiu si no tenim aire condicionat?

Trucs senzills i efectius que poden ajudar-te a refrescar-te i a dormir millor durant les nits caloroses

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]