Publicitat
spot_img

Apunyalen dos vigilants de seguretat d’una discoteca de Sarrià-Sant Gervasi

Segons 'El Caso' l'atac s'ha produït quan un grup d'homes ha estat expulsat del local per haver molestat unes dones

Publicat el 27.9.2023 7:37

Societat

El Jardí

Dos vigilants de seguretat d’una discoteca del carrer Doctor Fleming, Nubar, al límit dels barris de Galvany i Sarrià, van resultar ferits per apunyalament la nit de diumenge a dilluns, segons ha avançat El Caso i han confirmat els Mossos d’Esquadra.

Publicitat

La policia catalana ha obert una investigació i busca els autors de l’atac que, segons el citat mitjà, es va produir cap a quarts de tres de la matinada quan el personal de seguretat del local va expulsar un grup d’homes acusats de molestar unes dones.

Publicitat

Un cop fora, els homes es van encarar amb els vigilants i van treure una arma blanca amb què van ferir a dos d’ells. Segons els Mossos, no es tem per la vida dels dos vigilants.

Vinculats al grup criminal Casuals 

Segons ha informat el diari Ara, en data de 7 de novembre del 2023, els Mossos d’Esquadra han acabat detenint tres homes com a responsables de l’atac. Tots ells formen part dels Casuals, el grup criminal nascut dels Boixos Nois, el grup d’aficionats radicals del Futbol Club Barcelona.

Segons el mateix mitjà, els tres detinguts han quedat en llibertat amb càrrecs i com a mesura preventiva no es poden acostar a menys d’un quilòmetre de la discoteca.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Detingut un jove acusat de trencar la mandíbula a un altre a Sarrià

L'agressió va tenir lloc la segona nit de la Festa Major i segons Betevé el jove agredit va ser operat d'urgència al Clínic

Detingut l’home atrinxerat en un pis de Sarrià

Segons ha informat 'La Vanguardia', havia amenaçat dos joves amb una arma que ha resultat ser falsa

La discoteca per a persones amb discapacitat intel·lectual torna a Luz de Gas

Societat Social.cat / AMIC Ara sí que la frase de Ludàlia 'Els diumenges són nostres' té tot el sentit. L'associació organitzarà, com ja feia abans de...
spot_img

Maria del Mar Bonet: “Vull que el concert de Nadal al Teatre de Sarrià sigui un missatge per desitjar pau al món”

La cantant mallorquina pujarà a l'escenari del teatre sarrianenc el 25 i 26 de desembre acompanyada de Borja Penalba amb clàssics del seu repertori combinats amb nadales

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

Abaixa la persiana Mota Descans, la matalasseria centenària de Sarrià

Des de 1848, la botiga familiar ha estat sinònim de qualitat i tradició dins del sector

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí