Publicitat

BCN en las Alturas: tot un èxit en la 30a edició

Durant els tres dies de fira, 6250 persones han passat per la Torre Bellesguard de la Bonanova

Publicat el 12.11.2025 18:31 · Actualitzat el 12.11.2025 18:31

Societat

Marta Trius

BCN en las Alturas ha celebrat, sota el lema Circus Edition, la seva trentena edició en el recinte de la Torre Bellesguard de la Bonanova.

Els dies 7,8 i 9 de novembre la moda, la gastronomia, el disseny i la música es van unir per oferir als visitants un espai d’oci lifestyle ple de propostes sorprenents i innovadores.         

Publicitat

Els amants del foodie van gaudir un any més de les cerveses Alhambra, els vins Ramon Bilbao i Mar de Frades, i la ginebra destil·lada de 110&NOMORE. En l’apartat del menjar no han faltat els formatges suïssos, les empanades i crestes argentines La Fàbrica, a més del toc dolç dels pastissos de formatge de Real Nata.

Durant els tres dies d’aquesta fira, 6.250 persones han passat pels icònics jardins modernistes on marques com Beima, Lagertu, Down Under i Laura Muller entre d’altres, han mostrat la seva nova col·lecció per a aquest hivern.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

‘Bcn en las alturas’ es vesteix de gala per al centenari de la mort de Gaudí

El market va completar la seva 31ª edició amb més de 5.000 assistents als jardins de la Torre Bellesguard

Gairebé 7.000 persones visiten el mercat de moda, art i gastronomia ‘BCN en las alturas’

Gairebé set mil persones visiten el mercat de moda, art i gastronomia 'BCN en las alturas'

BCN en las Alturas: un ‘market’ amb bon ambient en un entorn immillorable

Més de 6.000 persones han passat durant tres dies pel recinte de la Torre Bellesguard a la Bonanova que ha reunit moda, gastronomia i música

Bcn en las Alturas dona la benvinguda als ‘markets’ d’hivern a la ciutat

En tres dies unes 6.300 persones han passat pels jardins de la gaudiniana Torre Bellesguard a la Bonanova per gaudir de moda, música i gastronomia
spot_img

Bernat Padrosa: “Vaig començar en una habitació fent classes particulars i ara coordino dues escoles de música”

Conversem amb el creador de Trèmolo sobre el valor de l'educació musical i els seus nous projectes al barri del Farró

Malestar entre les colles de foc i l’organització de la Festa Major de Sant Gervasi

Les colles de cultura popular lamenten haver sigut "excloses" del programa d'enguany mentre els organitzadors reivindiquen el seu dret a decidir i apunten a motius "econòmics" i "lògistics"

Open Barri a Sarrià i Vallvidrera: programa d’activitats i espais oberts

Les portes obertes amb visites gratuïtes seran el cap de setmana del 27 i 28 de juny

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí