Societat
Marta Trius
Els jardins de la gaudiniana Torre Bellesguard han acollit, els dies 8, 9 i 10 de novembre, la 28a edició de BCN en las Alturas, el market per excel·lència que conjumina moda, gastronomia, art i música amb propostes úniques per als visitants.
Per a reforçar el seu compromís amb el talent emergent, aquesta edició ha comptat amb The Lab, un espai en el qual els nous artistes han tingut l’oportunitat d’exposar les seves obres de disciplines com la ceràmica o la pintura, alhora que donaven a conèixer els seus processos creatius.
La moda de marques com Beima Bcn o Shuia Shuia i objectes per a la llar de LodeManuela o Vintage Industrial han conjugat perfectament amb els accessoris fets a mà de Elisabeta Design o Lemonburg, entre d’altres.
A més, per als foodie lovers, no han faltat les Cerveses Alhambra i els vins i caves de Cellers Sumarroca o les ginebres artesanals de 110&NOMORE, acompanyats de street food per a tots els gustos, que abasten des de les hamburgueses de La Frite by Chandler, als pastissos de Waoo Cake Shop i els cheesecakes de Chica Cheesecake.
La Vanguardia ha estat el patrocinador principal de l’esdeveniment, on tampoc ha faltat la música en directe, que ha amenitzat la visita de les més de 6.500 persones, les quals han recorregut el recinte de Bcn en las Alturas durant els tres dies de mercat.