Divendres 19, abril 2024
10.3 C
Sant Gervasi
10.3 C
Sarrià
Publicitat

Bici Augusta inaugura el tram del nou carril reclamant que arribi fins a plaça Borràs

Una vintena de persones pedalegen a la Via Augusta per estrenar el nou tram de carril bici que de moment arribarà fins a plaça Molina

Carme Rocamora
Carme Rocamora
El primer dia de classe a la UAB em van preguntar perquè volia ser periodista. Suposo que per aquell ideal d’intentar donar veu a aquells que els hi han tret, o bé perquè són ignorats, o bé perquè no se’ls sent prou. He tingut la sort de practicar-ho, amb més o menys destresa, aprenent a mitjans com La Vanguardia, Europa Press o ElNacional.cat. Actualment, treballo com a redactora de política a Nació. I continuo aprenent dia a dia a El Jardí, el diari que m’ha mostrat que cadascuna de les coses que passen als barris, per petita que sigui, mereix ser explicada.

Publicat el 17.7.2020 15:09

Societat

Carme Rocamora

Ha costat mesos i fins i tot ha calgut una pandèmia que hagi forçat a repensar l’urbanisme de la ciutat, però finalment el dijous a la tarda els veïns de Sarrià – Sant Gervasi i d’altres llocs de la ciutat van poder “inaugurar” el tram de carril bici a la Via Augusta entre l’avinguda Diagonal i la plaça Molina. Ho van fer citats per la Plataforma Bici Augusta, que lidera la petició que es faci un carril bici a cada banda de la Via Augusta des de la Diagonal fins a la plaça Borràs.

Publicitat

A la inauguració hi van assistir una vintena de persones que van trobar el carril ple de valles, “inexplicablement”, apunten des de la plataforma. Així que van fer una acció simbòlica: van anar traient les valles i van circular pel carril, arribant fins a Sarrià per reivindicar que hauria d’arribar fins a la plaça Borràs.

Publicitat

La plataforma seguirà reivindicant que el carril ha d’arribar fins a la plaça Borràs amb accions i mobilitzacions, com va fer el passat 21 de juny amb una bicicletada on va participar un centenar de persones. L’altre dia a l’Audiència Pública del districte, el regidor, Albert Batlle, va dir que aquest inici d’obres era un camí de no retorn en l’elaboració d’un projecte d’urbanització de tota la via.

 

Publicitat

Subscriu-t'hi

Dona suport al periodisme cooperatiu i de proximitat



PDF per 35€ l'any
PDF + PAPER per 50 € l'any

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.