Publicitat

Calçotada al Farró

spot_img

Publicat el 19.3.2017 9:30

Notícies de Sant Gervasi

Juanjo Compairé

Fotografies de Juanjo Compairé

Diumenge 26 de febrer. Un dia magnífic, mediterrani, que convidava a sortir al carrer, a ocupar-lo, a xerrar amb els veïns i les veïnes tot compartint uns bons calçots, botifarres, carn, coca i molt més.

L’associació de veïns del barri del Farró havia preparat tot amb molta cura. Havien posat a la venda 150 tiquets que es van exhaurir en 3 dies, ens explica Raül Gallegos, de la gent jove de la Junta de l’associació.

Publicitat

I així, tenim dues rengleres de taules plenes a vessar de gent, famílies, amigues i amics, gent de totes les edats compartint menjar i beguda i sobretot xerrant de la vida de barri i de les vivències compartides. Un gran èxit de convocatòria el d’aquesta cinquena calçotada popular de la nova etapa de l’associació.

I anuncien que j estan preparant les properes activitats: per Sant Jordi, Sant Ponç i Sant Joan. De sant en sant, doncs, la gent del Farró vol compartir i seguint creant comunitat. Endavant!

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

La incertesa sobre el final de les obres de la l’L8 asfixia els botiguers del carrer Muntaner

Els comerciants denuncien una situació "insostenible" pel tall del carrer mentre el Districte afirma que ja s'estan prenent totes les mesures possibles

Més que un derbi: el CP Sarrià i Sant Ignasi entre l’emoció i la urgència

Serà un partit marcat per la recent mort del fundador del C.P Josep Calderó i per la necessitat dels dos equips per allunyar-se de la zona de descens

La Catalunya gloriosa de Jaume Clotet

L’autor sarrianenc presenta a la Biblioteca de Sarrià "L'espasa del rei", el tercer i últim volum d'una trilogia sobre el thriller històric recent

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí