Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Calçotada al Farró

Publicat el 19.3.2017 9:30

Notícies de Sant Gervasi

Juanjo Compairé

Fotografies de Juanjo Compairé

Diumenge 26 de febrer. Un dia magnífic, mediterrani, que convidava a sortir al carrer, a ocupar-lo, a xerrar amb els veïns i les veïnes tot compartint uns bons calçots, botifarres, carn, coca i molt més.

L’associació de veïns del barri del Farró havia preparat tot amb molta cura. Havien posat a la venda 150 tiquets que es van exhaurir en 3 dies, ens explica Raül Gallegos, de la gent jove de la Junta de l’associació.

Publicitat

I així, tenim dues rengleres de taules plenes a vessar de gent, famílies, amigues i amics, gent de totes les edats compartint menjar i beguda i sobretot xerrant de la vida de barri i de les vivències compartides. Un gran èxit de convocatòria el d’aquesta cinquena calçotada popular de la nova etapa de l’associació.

I anuncien que j estan preparant les properes activitats: per Sant Jordi, Sant Ponç i Sant Joan. De sant en sant, doncs, la gent del Farró vol compartir i seguint creant comunitat. Endavant!

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

El passerell: característiques i curiositats

La seva principal amenaça, a més de la desaparició del seu hàbitat i l'ús de pesticides, és el silvestrisme

El jardí exterior

"De la mateixa manera que necessito harmonia a l’interior, també en necessito a l’exterior, perquè com és a dins és a fora i com és a fora és a dins": l'article de Glòria Vilalta

Nous veïns afectats per l’esvoranc podran tornar a casa aviat mentre d’altres es constitueixen en una plataforma per reclamar indemnitzacions

L’Ajuntament de Barcelona aprova una proposició de Junts per ajudar els comerços afectats per l'esvoranc de l'L9

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí