Publicitat

L’alcaldable del PP Daniel Sirera es reuneix amb veïns de les Tres Torres afectats per robatoris

Proposa augmentar la plantilla de la Guàrdia Urbana en 1.000 agents més a la ciutat i demanar a la Generalitat 3.000 Mossos més

spot_img

Publicat el 24.1.2023 16:20

Política

El Jardí

El candidat del Partit Popular a l’alcaldia de Barcelona, Daniel Sirera, ha visitat aquest dimarts al matí el barri de les Tres Torres, situat en el focus mediàtic de la ciutat les últimes setmanes pels robatoris en pisos. Els Mossos d’Esquadra hi han detingut 25 lladres en un mes, en un dispositiu extraordinari conjunt amb la Guàrdia Urbana. Sirera s’ha reunit amb diferents plataformes veïnals, presidents de comunitats d’edificis i conserges de la zona, segons han informat des del partit a El Jardí.

Publicitat

Les comunitats veïnals que ha visitat Sirera es troben al carrer Emancipació, Doctor Carulla, les Tres Torres i Dalmases, segons han informat des del Partit Popular. “Ha escoltat les queixes dels veïns i la manca de seguretat que hi ha, no només a les Tres Torres, sinó a tot el districte, sobretot a la Bonanova i a la zona de Pedralbes”, ha explicat el president del PP a Sarrià-Sant Gervasi i vicesecretari d’organització del partit a Catalunya, Isaac Martín, que ha acompanyat a l’alcadable en la seva visita. També hi era el conseller portaveu del PP al districte, Antonio Verdera.

Publicitat

Martín ha dit que quan Sirera estigui a l’Ajuntament “la delinqüència es revertirà a les Tres Torres”, i ha manifestat que els veïns de Sarrià-Sant Gervasi se senten marginats pel govern de Colau i Collboni per “raons ideològiques”.

Més presència de policia a la ciutat

Una de les primeres propostes de l’alcaldable del PP és augmentar la plantilla de la Guàrdia Urbana en 1.000 agents més a tots els barris de la ciutat. Sirera també es compromet a treballar perquè la Generalitat destini 3.000 agents més dels Mossos d’Esquadra a la capital catalana.

Daniel Sirera, que va ser president del PP a Catalunya entre el 2007 i 2008, diputat al Parlament quinze anys (1995-2010) i regidor a l’Ajuntament del 1996 al 1999, es presenta a l’alcaldia després de quatre anys on els populars han estat conduïts a l’Ajuntament per l’empresari Josep Bou

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Tres dies de portes obertes inauguren els actes pel 700è aniversari del Monestir de Pedralbes

Acompanyat d'Illa i Gay, l'alcalde Jaume Collboni reivindica el Monestir de Pedralbes com a "part de l'ànima de Barcelona"

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

“El tresor amagat”, un conte que et fa perdre la noció del temps

La sarrianenca Eulàlia Tramuns presenta una història que combina papiroflèxia i aprenentatge matemàtic

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

Els armolls: característiques i usos

Actualment són una verdura molt poc conreada a les nostres hortes, ja que ha estat desplaçada per les bledes i pels espinacs

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí