Publicitat

Casa Sagnier acull el Kapura, el primer festival d’autoconeixement jove

La iniciativa neix de la necessitat de formar-se en gestió i salut emocional, i hi haurà activitats com una classe de ioga, un taller de sexualitat, un concert de mantres i un improshow

spot_img

Publicat el 30.8.2021 15:35

La Mirada Jove

El Jardí

L’Espai Jove Casa Sagnier acollirà els dies 2 i 3 de setembre el Festival Kapura, el primer festival d’autoconeixement jove. Amb una programació que combina tallers, xerrades i espectacles, el festival busca crear espais d’oci per al jovent on poder aprendre i cuidar-se en comunitat.

Publicitat

La iniciativa neix de la necessitat de formar-se en gestió i salut emocional i, alhora, de la impossibilitat (per estudis, feina, l’alt cost dels tallers…) d’invertir temps i diners en aquesta tasca. Per aquest motiu, el projecte ofereix un conjunt d’activitats amb taquilla inversa per tal que cadascuna aporti el que pot i el que vol.

Publicitat

El Kapura està coordinat per un grup de cinc estudiants i compta amb la col·laboració de l’Espai Jove Sagnier, un equip juvenil del districte de Sarrià – Sant Gervasi (Barcelona). Les activitats estan vinculades al jo i són de naturalesa molt diversa. Hi haurà des d’una classe de ioga, fins a un taller de sexualitat, passant per un concert de mantres i un improshow. Tots els tallers i espectacles estan explicats detalladament al compte d’instagram del festival, on també s’hi recull tota la informació logística. 

Per tal d’assistir-hi, és necessària una inscripció prèvia que es pot realitzar a través d’unformulari de google o durant el mateix Festival, a la Casa Sagnier. Actualment, hi ha un centenar de persones apuntades i alguns tallers han arribat al límit de la seva capacitat. 

Tots els tallers són exclusiu per a joves menors de trenta anys. En canvi, els espectacles, la classe de ioga, l’ecstatic dance, la xerrada d’introducció al most de Daniel Suc de Vida i l’activitat de l’escriptora Esther Vallés estan obertes a tots els públics.

L’estètica del Festival Kapura, així com el seu logo i cartells, han estat dissenyats per l’Alba Saiz (@november_hugs). L’artista serà al Festival elaborant punts de llibre personalitzats per a les assistents que ho desitgin.

El Kapura compta amb la col·laboració de Yogui Tea, que portarà té gratuït per les participants;  la llibreria On the Road, que ha elaborat una llista de recomanacions literàries i, l’empresa d’estètica K-Vine que regalarà mostres de productes ecològics. 

El Festival aposta per un espai d’oci sense consum d’alcohol i drogues, i per això aquestes estaran prohibides en tot el recinte, també en l’espai més festiu dels concerts. Com a alternativa, l’empresa Suc de Vida portarà mosto (beguda de raïm) per a les participants. 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Trobada de bruixes a l’Espai Jove Casa Sagnier

Una jornada de memòria històrica en honor a les Trementinaires i Metzineres de Catalunya

Ràbia Fest: una jornada d’artistes per alçar la veu contra les dificultats de les dones en el sector

Ràbia Fest: una jornada d'artistes per alçar la veu contra les dificultats de les dones en el sector

Més d’un centenar de joves atesos amb un programa pilot per atendre la salut mental

El projecte 'Ocell de foc', del Departament de Treball, està en contacte amb l'Espai Jove Casa Sagnier i Casa Orlandai

L’Espai Jove Casa Sagnier respon al vídeo viral de la residència d’estudiants de Madrid

25N. Un crit contra les violències masclistes en un vídeo enregistrat a la façana de l'edifici: "No esteu soles, no estem soles"
spot_img

“La família Camaleot”, el relat d’Elsa Corominas

"Els Camaleot eren una família molt peculiar que dominava l’art d’imitar. El matrimoni va tenir sis fills i a cadascun li va ensenyar com aprofitar al màxim aquesta habilitat"

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]