Publicitat
spot_img

Cent anys de l’Escola Suïssa

Des de l'any 1924 es troba instal·lada a Sarrià-Sant Gervasi, on actualment forma 700 alumnes en 5 idiomes

Publicat el 26.6.2019 10:22

Escoles 

El Jardí

L’Escola Suïssa ha celebrat aquest mes de juny els seus 100 anys de vida amb un acte on hi han assistit unes 2.500 persones, entre elles 1.000 exalumnes i exprofessors. També ha comptat amb l’assistència de Giulio Haas, l’ambaixador suís, Miquel Àngel Essomba, comissionat d’Educació, Infància i Joventut del Institut Municipal d’Educació, i Joan Manel del Llano, el conseller del Districte.

L’Escola Suïssa va començar a funcionar l’any 1919, quan un grup de membres de la colònia suïssa de Barcelona va fundar la Société de l’École Suisse de Barcelone en un petit local amb 12 alumnes, una professora i una directora. Des del 1924, l’Escola Suïssa es troba a Sarrià-Sant Gervasi i està considerada un col·legi internacional de barri.

Publicitat

Un centenari desprès, 700 alumnes reben una formació en 5 idiomes amb mètodes pedagògics moderns i en un entorn multicultural. El seu objectiu és formar bones persones que estiguin preparades per afrontar els reptes d’una societat cada vegada més exigent. Ara, l’Escola Suïssa es prepara per al segon segle de vida.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Una seixantena de veïns celebren el centenari de la sarrianenca Paquita Liarte

L'homenatjada va gaudir d'un dinar sorpresa a l'Espai Gardenyes envoltada d'amics i familiars

El Teatre Romea acollirà un acte de celebració dels 100 anys de Teresa Cunillé

Serà el 28 d’octubre a les set del vespre i estarà presentat per Jaume Viñas i Lloll Bertran

Redescobrint Alícia de Larrocha a través de la música, veu i Joaquim Maria Puyal

L'acte central del centenari de la pianista va permetre veure el primer vestit que va utilitzar en un recital i un dels quatre Grammy que va guanyar

La pastisseria Foix de Sarrià celebra els cent anys de la botiga de la plaça

Per celebrar el centenari, aquest diumenge es ballaran sardanes i es bufaran espelmes a la plaça de Sarrià.
spot_img

Mandri, Nadal i impunitat: el botellot que s’ha consolidat a la zona alta

Una concentració massiva de joves torna a ocupar el carrer per les festes mentre el veïnat denuncia soroll, brutícia i una resposta institucional que normalitza el conflicte en lloc de resoldre’l

Nadal 2025 a Sarrià-Sant Gervasi

Aquest desembre i gener, el Districte es torna a omplir de màgia amb una àmplia programació d’activitats nadalenques que ompliran places, carrers, centres cívics i equipaments dels sis barris

Quan Nadal em torna a trobar 

El relat de Maria Àngels Viladot

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí