Publicitat
spot_img

Cinc coses sobre Xavier Trias i Sarrià-Sant Gervasi

Va estudiar a una coneguda escola de Sarrià i durant els últims mesos ha ubicat el seu despatx a una coneguda cafeteria del carrer Beethoven

Publicat el 12.5.2023 11:30

Política

El Jardí

Xavier Trias i Vidal de Llobatera (Barcelona, 1946) és el candidat de Junts a l’alcaldia de Barcelona, tot i que es presenta sota la marca ‘Trias per Barcelona’. Va ser alcalde de la ciutat entre el 2011 i el 2015, quan Ada Colau es va presentar per primera vegada a les eleccions i va sortir-ne guanyadora com a primera dona alcaldessa.

  • Des de fa mesos ha fet servir com a despatx de visites i espai de reunions una coneguda cafeteria del carrer Beethoven: la Farga.
  • Durant la seva etapa d’estudiant universitari de Medicina, jugava a l’equip Sporting Medicina, que tenia el seu camp de futbol a l’actual parc de Piscines i Esports.
  • De jove va estudiar a l’escola dels Jesuïtes de Sarrià.
  • Viu al barri de Galvany, a Sant Gervasi, molt a prop del pulmó verd que suposa el Turó Parc.
  • La seva és la llista que incorpora més persones de Sarrià-Sant Gervasi: Jordi Martí Galbis, Montse Cantín, Titón Laïlla, Pol Lliró, Lluís Bordas i Montserrat Gasol.

Llista de Xavier Trias a les eleccions municipals 2023 a Barcelona

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Un projecte ambiciós, arrelat i basat en el talent: la proposta de Junts per a Sarrià-Sant Gervasi

Xavier Trias i Titon Lailla reuneixen una vuitantena de persones amb la mirada posada en les eleccions del 2027: "Volem que Sarrià-Sant Gervasi lideri el futur de Barcelona"

Xavier Trias s’implica en la proposta de Junts per les municipals del 2027

L'exalcalde protagonitzarà una xerrada amb Titon Lailla a Vil·la Florida

Barcelona homenatja els alcaldes de l’etapa democràtica amb la Medalla d’Or 

Joan Clos, Jordi Hereu, Xavier Trias i Ada Colau reben la màxima distinció de la ciutat en un acte marcat per homenatges i alguna tensió

Titon Lailla: “Exigim a l’Ajuntament que es posi de costat de la cultura popular”

La regidora presidenta del districte denuncia la manca d’inversió en la mobilitat i els equipaments
spot_img

Punts de recollida d’arbres de Nadal a Sarrià – Sant Gervasi

Del 7 al 17 de gener el veïnat podrà deixar els seus arbres de Nadal i altres ornaments vegetals a un dels 22 punts de recollida habilitats al districte

Com se celebra la nit de Reis arreu del món?

Tot i que l’origen de la festa es troba en la tradició cristiana de l’Adoració dels Reis Mags, la manera de celebrar-la varia molt segons el país, la cultura i les costums locals

Així vivien (i sobrevivien) els humans durant l’edat de pedra

De caçadors nòmades a agricultors sedentaris: un viatge pels orígens de la humanitat i la revolució que ho va canviar tot

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí