Publicitat

Colau Gutman i Marc Boutavant dibuixen un ‘Gos Pudent’, de Blackie Books

Casa Usher recomana la lectura de 'Gos Pudent', el primer llibre d'una col·lecció de Blackie Books que ens parla de la llibertat amb majúscules i de l'acceptació dels altres

spot_img

Publicat el 29.1.2020 6:30

Cultura

Les ressenyes de la Casa Usher

El protagonista d’aquesta història, la primera d’una col·lecció, és un gos pudent que viu en un cubell d’escombraries amb el seu amic Gatxafat. Un dia descobreix que hi ha gossos que tenen amo, i sense saber molt bé què és, decideix que ell també en vol un. Així és que marxa a buscar-lo i comencen les aventures.

Publicitat

A part d’estar brut i de fer mala olor, el nostre amic és una mica ximple. Però la innocència guanya si es té un bon cor, i ell el té, igual que té un bon amic més llest i més viu: el Gatxafat. El gat l’ajuda a entendre la vida i li ensenya a anar pel món, i el gos li contagia tot el seu optimisme. Junts fan un gran equip!

Publicitat

Colau Gutman, l’autor del llibre, ens parla de la llibertat (amb majúscules) i de l’acceptació dels altres (més enllà del seu aspecte o condició social) però també de la indigència, l’abandonament dels animals i del tracte que reben per part dels humans. Marc Boutavant ens dibuixa uns personatges principals entranyables, solidaris, cooperatius i que s’estimen de debò.

Aquesta és la primera història de la qual podeu gaudir, i també teniu disponible Gos Pudent va a l’escola. Però això no ha fet res més que començar, perquè els nostres amics han de passar moltes aventures i conèixer molts llocs que us sorprendran.

Els teniu disponibles en català i en castellà, traduïts per Isabel Obiols i Jan Martí respectivament i editats meravellosament bé per Blackie Books.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Un nou Vila-Matas ha arribat: les ressenyes de la Casa Usher

"Canon de cámara oscura", una distopia inquietant, on els androides qüestionen el que significa ser humà

Sant Jordi 2025, una jornada multitudinària i radiant: “Ha vingut moltíssima gent”

Cultura Natalia Avellan Ha arribat de nou una de les festivitats més estimades pels catalans i les catalanes. Aquell dia de l'any en què convergeix literatura,...

“Va por los ciudadanos”, una apologia a la vida de camp que ha de llegir qualsevol urbanita

L'autora i veïna de les Tres Torres, Sandra Llubiá, recull idees gastronòmiques combinades amb tocs d'humor

Les ressenyes de la Casa Usher per Sant Jordi 2025

Una tria de lectures que han agradat a la llibreria de Galvany en els últims temps, ideals per regalar en el dia més bonic de l'any pels catalans
spot_img

Les figues: propietats i usos

És una fruita particularment recomanable en moments d’esgotament físic i emocional puix que la seva ingesta estimula la concentració

El turisme col·lapsa el transport públic de Vallvidrera

El veïnat dels barris de muntanya demana un pla de mobilitat que doni resposta a la sobrecàrrega del funicular i el bus 111, entre altres problemàtiques de transport

Com dormir millor a l’estiu si no tenim aire condicionat?

Trucs senzills i efectius que poden ajudar-te a refrescar-te i a dormir millor durant les nits caloroses

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]