Publicitat
spot_img

Com serà la nova temporada del Teatre La Gleva?

'La última cinta de Krapp', de Samuel Beckett o 'Miércoles que parecen jueves', de Clara Sanchís i Mario Gas són algunes de les novetats

Publicat el 2.9.2023 23:05

Cultura

Dani Silva

El teatre i espai cultural La Gleva impulsa per a aquesta temporada 2023/2024 un nou ventall de produccions teatrals que aborden diferents tipus de temàtiques i estils de tot l’espectre interpretatiu, i que inclouen novetats i reprogramacions d’èxits de la temporada passada. Des del drama i la lluita interna d’un text de Samuel Beckett, passant per la poesia i l’òpera berlinesa fins la comèdia i el thriller en una adaptació d’un text de Juan José Millás, aquestes són les quatre propostes programades:

Pitó, de Guim Valls (13/09 – 17/09)

Publicitat

Roger Vila posa en escena, amb la interpretació de Paula Blanco, la poesia de Guim Valls sobre la mitologia grega i els monstres que la poblen.

Miércoles que parecen jueves, de Juan José Millás (19/09 – 01/10)

Clara Sanchís i Mario Gas readapten novament al teatre l’obra de Juan José Millás que ja va ser un èxit la temporada passada. Un thriller amb to de comèdia, o una comèdia amb fons de thriller, que posa en escena grans temes de l’univers de Juan José Millás, amb humor i lluminositat: El poder de la literatura, la imaginació, la realitat i els seus deliris, l’estranyesa com a font de saber o el qüestionament de la pròpia identitat.

La última cinta de Krapp, de Samuel Beckett (6/10 – 29/10)

Jordi Coca dirigeix aquest text cabdal de Samuel Beckett interpretat per Francisco Ortega, en què una persona es retroba amb el seu passat, es confronta amb el jove que va ser.

Francisco Ortega © La Gleva

Bésame mucho, de la Neuköllner Oper Berlin i Barcelona ÒBNC (17-19/10)

Ana Schwedhelm i Christian Camino es converteixen en Enrique Granados i Consuelo Velázquez en aquesta òpera berlinesa amb text Bernhard Glocksin i Albert Tola, amb música de Malte Giesen i dirigida per Ana Cuéllar. L’autor espanyol Albert Tola i Bernhard Glocksin, director artístic de l’Òpera de Neuköllner, van anar a la recerca de pistes i van demanar al compositor Malte Giesen que combini la seva obra de cambra hispanoalemanya sobre els rastres de la vida, les històries d’amor i la música d’aquestes dues personalitats. Narrat a l’escenari per un jove equip internacional, la peça és un homenatge a la música espanyola i mexicana i al poder de la música que transcendeix generacions i oceans.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Un rei a La Gleva

Albert de la Torre estrena a casa, a la Gleva, la seva primera obra teatral: 'L'abdicació'
spot_img

Alerta a Barcelona: activat el pla municipal d’emergència per insuficiència drenant

El Jardí Protecció Civil de Barcelona ha activat aquest vespre el Pla d’Actuació d'Emergència Municipal per risc d’insuficiència drenant en fase d’alerta a causa de la previsió de pluja a Barcelona

Sarrià-Sant Gervasi, el districte amb millor salut mental de Barcelona

El districte manté una de les esperances de vida més altes tant en homes com en dones

Rosario Endrinal, 20 anys després: quan l’odi a la pobresa continua guanyant a la tendresa col·lectiva

Assís recorda la dona assassinada el 2005 i alerta que la pobresa, el gènere i el racisme continuen alimentant una violència estructural sovint invisibilitzada

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí