Publicitat

Comencen les obres de millora del paviment del carrer del Rosari

Hi haurà diverses afectacions al trànsit i fins al 10 de setembre l'àrea d'aparcament restarà anul·lada

Publicat el 7.9.2020 12:30

Societat

El Jardí

A partir d’aquest dilluns i fins al 10 de setembre es duran a terme obres de millora del paviment de la calçada del carrer del Rosari (Tres Torres) al tram comprès entre la Via Augusta i el carrer de Rafael Batlle.

Degut als treballs de pavimentació, el 8 i 9 de setembre el carrer del Rosari es veurà afectat per un tall de trànsit, i la nit del 8 al 9 el carrer restarà obert. Durant els talls de circulació els vehicles es desviaran per la Via Augusta i la ronda del General Mitre.

Publicitat

La resta de dies les restriccions seran puntuals, però l’àrea d’aparcament quedarà anul·lada mentre durin les obres.

  • 7 de setembre: treballs previs de substitució d’una reixa d’embornal i d’una tapa de clavegueram no homologada. Es mantindrà la circulació i es retirarà un carril de serveis.
  • 8 de setembre: fresat uniforme de 4 cm a tot l’àmbit d’actuació. Es tallarà totalment el carrer i les cruïlles puntualment.
  • 9 de setembre: es reposaran 4 cm de cap de rodament de tipus dens. Es tallarà totalment el carrer. Durant l’aglomerat les cruïlles del carrer d’Àngel Guimerà i del carrer de Castellnou restaran tallades. A la resta de cruïlles s’intentarà reduir al màxim el tall.
  • 10 de setembre: treballs de pintura, amb talls puntuals.
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

Es reobre provisionalment la circulació a Mandri després de tallar-se per les obres de l’L9/10

A partir del 10 de febrer es restablirà la circulació en dos carrils, un per sentit, entre el passeig de la Bonanova i el carrer de Bigai

Una dona, en estat greu després de ser atropellada a l’estació d’FGC de les Tres Torres

L'incident ha provocat la suspensió de l'L6 i retards generalitzats en la Línia del Vallès després del migdia

Els veïns perden la paciència esperant solucions per les obres del carrer Muntaner i retreuen la ineficàcia del Districte

Els operaris que han de fer una obra que s'allargarà més d'un any, fa dos mesos que estan en vaga i les construccions no avancen
spot_img

Es reactiva l’Assemblea de Joves de Sarrià

El Racó del Veïnat Som l’Assemblea de Joves de Sarrià. Hem nascut del malestar d’algunes joves del barri, perquè fa temps que creiem que aquest necessita despertar i conèixer les realitats que...

Calçotades a Sarrià – Sant Gervasi 2026

Arriba la tradicional temporada de calçots, que s’allarga fins a finals de març. Més enllà de ser un bon àpat, les calçotades populars són un moment de socialització

Pinsà mec: característiques i curiositats d’un ocell poc abundant a Catalunya

És un ocell migrador que cria als boscos boreals d'Europa i Àsia (taigà) i es desplaça al sud per hivernar

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí