Publicitat

Comencen les obres de millora del paviment del carrer del Rosari

Hi haurà diverses afectacions al trànsit i fins al 10 de setembre l'àrea d'aparcament restarà anul·lada

Publicat el 7.9.2020 12:30

Societat

El Jardí

A partir d’aquest dilluns i fins al 10 de setembre es duran a terme obres de millora del paviment de la calçada del carrer del Rosari (Tres Torres) al tram comprès entre la Via Augusta i el carrer de Rafael Batlle.

Degut als treballs de pavimentació, el 8 i 9 de setembre el carrer del Rosari es veurà afectat per un tall de trànsit, i la nit del 8 al 9 el carrer restarà obert. Durant els talls de circulació els vehicles es desviaran per la Via Augusta i la ronda del General Mitre.

Publicitat

La resta de dies les restriccions seran puntuals, però l’àrea d’aparcament quedarà anul·lada mentre durin les obres.

  • 7 de setembre: treballs previs de substitució d’una reixa d’embornal i d’una tapa de clavegueram no homologada. Es mantindrà la circulació i es retirarà un carril de serveis.
  • 8 de setembre: fresat uniforme de 4 cm a tot l’àmbit d’actuació. Es tallarà totalment el carrer i les cruïlles puntualment.
  • 9 de setembre: es reposaran 4 cm de cap de rodament de tipus dens. Es tallarà totalment el carrer. Durant l’aglomerat les cruïlles del carrer d’Àngel Guimerà i del carrer de Castellnou restaran tallades. A la resta de cruïlles s’intentarà reduir al màxim el tall.
  • 10 de setembre: treballs de pintura, amb talls puntuals.
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El malestar per les macroobres al districte copsa el plenari a un any de les eleccions

Maria Eugènia Gay afirma que les actuacions "ara són un inconvenient, però amb perspectiva de futur són un benefici i una riquesa"

La incertesa sobre el final de les obres de l’L8 asfixia els botiguers del carrer Muntaner

Els comerciants denuncien una situació "insostenible" pel tall del carrer mentre el Districte afirma que ja s'estan prenent totes les mesures possibles

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

Les obres de Balmes arriben a la fase final

Les actuacions es traslladen al costat Llobregat i acabaran a començaments d'estiu
spot_img

El malestar per les macroobres al districte copsa el plenari a un any de les eleccions

Maria Eugènia Gay afirma que les actuacions "ara són un inconvenient, però amb perspectiva de futur són un benefici i una riquesa"

Lluís Amat i la Fundació TEAS rebran la Medalla d’Honor de Barcelona

El Consell Plenari acorda distingir una trajectòria de compromís amb el barri i més de mig segle de treball per la inclusió social a través de l’art i el suport comunitari

El Suprem confirma 10 anys de presó per al mestre de la Salle Bonanova que va agredir sexualment un alumne

El pederasta Víctor Planas serà engarjolat i haurà d'indemnitzar amb 40.000 euros a la víctima, que també havia sigut el seu fillastre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí