Publicitat

Coses del Farró

spot_img

Publicat el 1.5.2018 17:00

Notícies del barri

El Jardí

S’ha publicat el número 9 de la revista Coses del Farró, que podreu trobar a la Fira del llibre d’aquest barri, a la plaça Mañé i Flaquer, el dia de Sant Jordi.

Publicitat

La revista comença amb un reportatge d’Araceli Vilarrasa sobre la “primavera cultural del barri” que, amb l’obertura de Vil·la Urània, està plena d’activitats. També es fa una retrospectiva per constatar l’escassa tradició cultural que hi havia. Cal destacar les activitats que es fan a Perrocker, a la sala de música Nota79 o al teatre La Gleva, a part de la programació del centre cívic.

Publicitat

També hi ha un article de fons sobre Josep Comas i Sola a càrrec Mariona i Eulàlia Petit Vilà, familiars del famós divulgador de l’astronomia, i expliquen el llarg procés que s’han tingut de passar per defensar i fins a veure com s’ha salvat Vil·la Urània.

Finalment destaquem que es reprodueix el discurs de Marc Pujol, president de la Federació d’Entitats de Vil·la Urània en l’acte de la inauguració oficial del centre cívic. I, finalment, habitual recull de notícies i activitats que han fet o es programen al Farró pels mesos vinents. Felicitats i ànims per arribar al número 10 de la revista!

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

Elisabeth Bosch: “Defensàvem una universitat pública, catalana, científica i democràtica amb assemblees, vagues i manifestos”

Entrevista a una doctora en Química que va viure els reclams del moviment estudiantil en ple franquisme

La Copa Sarrià debuta amb èxit i es consolida com a nova festa del futbol amateur 

El cap de setmana del 6 i 7 de setembre ha reunit més de 2.000 persones que han volgut viure el primer esdeveniment sarrianenc marcat per la convivència, l'emoció esportiva i l'esperit de barri

Joaquim Campanyà: “Volem convertir el Teatre de Sarrià en un referent cultural de Barcelona”

Qualitat, continuïtat i innovació: el Teatre de Sarrià obre la seva temporada amb ambició

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]