Publicitatspot_img
Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Crida del centre Assís per recaptar roba d’estiu per les persones sense llar

De dilluns a dissabte es poden portar pantalons curts, samarretes i gorres d'home al carrer Isaac Albéniz 14, al barri de Sarrià

Publicat el 2.8.2022 8:30

Societat

El Jardí

El centre Assís, que treballa desenes de projectes per millorar la situació de les persones sense llar a la ciutat de Barcelona, ha fet una crida per recollir roba d’estiu d’home en bon estat, com pantalons curts, samarretes i gorres.

Des d’Assís destaquen com per les persones en situació sense llar els és quasi impossible protegir-se de la calor sense un habitatge.

Publicitat

Les persones que vulguin col·laborar poden portar la roba de dilluns a dissabte entre les 9 i les 15 hores a la seu ubicada al carrer Isaac Albéniz 14, al barri de Sarrià.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’estiu: sol, platja i poc voluntariat

Amb l’arribada de les vacances, el nombre de voluntaris a Assís, que atén persones sense llar, disminueix dràsticament: calen mans per servir esmorzars, regular l’accés a les dutxes o proporcionar roba neta. Com és una jornada al centre de dia? Com pots participar?
spot_img

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí