Publicitat

Denuncien abusos sexuals d’un professor i entrenador de futbol de la Salle Bonanova

Es tracta d'un treballador en actiu que l'escola mantindrà apartat mentre duri la instrucció judicial

spot_img

Publicat el 24.11.2020 22:20

Societat

El Jardí

Segons ha avançat ‘El Periódico’ el jutjat d’instrucció número 6 de Barcelona està investigant un professor de primària i entrenador de futbol de la Salle Bonanova per presumptes abusos sexuals a dos exalumnes.

Publicitat

En concret, els dos exalumnes han denunciat que els abusos per part de V.M.P. s’haurien produït quan tenien 12 i 13 anys respectivament, a Barcelona i Sant Cugat del Vallès. Els presumptes abusos a la Salle Bonanova haurien tingut lloc entre el 2010 i el 2012 mentre que els de Sant Cugat haurien estat entre el 2004 i el 2005 al col·legi Viaró Global School, quan el professor treballava en aquesta escola i alhora feia d’entrenador al Club Esportiu Bonanova. Aquest últim cas ja ha prescrit.

Publicitat

Segons el mateix diari, la Salle Bonanova va enviar aquest dilluns un comunicat a totes les famílies dels alumnes de l’escola per fer-los saber que el passat 13 de novembre van rebre un requeriment judicial per una possible agressió sexual comesa fa deu anys per un dels treballadors en actiu de la plantilla. El text indica que el professor havia agafat la baixa dos dies abans i que la intenció és mantenir-lo apartat mentre duri la instrucció judicial.

També s’informa que el col·legi s’ha personat a la causa per tenir accés a tota la informació i poder-la traslladar a les famílies i que l’equip psicopedagògic, juntament amb els psicòlegs de l’escola, treballen en un pla d’acompanyament per a alumnes, famílies, professorat i personal de l’escola.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

Arbres sagrats: símbols de saviesa, supervivència i protecció

Arbres sagrats: símbols de saviesa, supervivència i protecció

Un veí denuncia el Círculo Ecuestre per excés de sorolls al soterrani

El soroll ve provocat per uns compressors i cambres frigorífiques, i l'Ajuntament ha comprovat que se supera el límit de decibels permesos

Denunciat un conductor per triplicar la velocitat permesa a la Via Augusta: circulava a 143 km/h

Els fets van passar dimecres i segons el règim sancionador l'home s'exposa a penes de presó de 3 a 6 mesos, multa o treballs comunitaris, a més de la retirada del carnet
spot_img

Una maleta estratègica, el relat d’Elsa Corominas

"L’estiu va ser extraordinari. La va trucar, van quedar, es van caure bé i van intercanviar maletes, llibres, roba, impressions i històries. Per Nadal van omplir les dues maletes verdes conjuntament per anar a casar-se a Ciutadella"

Elisabeth Bosch: “Defensàvem una universitat pública, catalana, científica i democràtica amb assemblees, vagues i manifestos”

Entrevista a una doctora en Química que va viure els reclams del moviment estudiantil en ple franquisme

La Copa Sarrià debuta amb èxit i es consolida com a nova festa del futbol amateur 

El cap de setmana del 6 i 7 de setembre ha reunit més de 2.000 persones que han volgut viure el primer esdeveniment sarrianenc marcat per la convivència, l'emoció esportiva i l'esperit de barri

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]