Publicitat

Denuncien un veí del Putxet per matar coloms amb una arma de perdigons

Una veïna va alertar a la fundació animalista FAADA aportant fotografies de l'home disparant des del terrat

spot_img

Publicat el 27.3.2019 18:41

Societat

Carme Rocamora

Un veí de Sarrià – Sant Gervasi, guàrdia de seguretat i que per tant té accés a armes, ha estat denunciat per la Fundación para el Asesoramiento y Acción en Defensa de los Animales (FAADA) per haver matat 4 coloms amb una arma de perdigons.

Publicitat

Aparentment, el veí els hauria matat des del seu terrat, situat als jardins de Marià Manent (El Putxet) segons avança betevé, on també hi ha una àrea d’esbarjo per a nens petits. Una veïna va ser la que va alertar la fundació animalista que havia vist l’individu disparant des de casa seva, fent morir dos coloms i deixant-ne altres dos de ferits, que van acabar sent eutanasiats després que la veïna els portés al veterinari.

Publicitat

Segons expliquen els animalistes, el 21 de gener la veïna se’ls va presentar amb fotografies del sospitós disparant des del seu terrat i amb aquestes proves finalment la FAADA ha procedit a denunciar-lo a la Generalitat de Catalunya, solicitant l’inici d’una investigació i que s’obri un expedient sancionador al guàrdia de seguretat, en què ells mateixos s’ofereixen per comparèixer si fa falta. Així mateix, no descarten emprendre accions penals envers l’home.

La FAADA ha apuntat que maltractar o matar coloms és una infracció molt greu de la llei de protecció dels animals de Catalunya, amb sancions que poden arribar als 20.000 euros de multa.

Jardins de Marià Manent @Google Maps
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Club Tennis Barcino acull un homenatge pòstum als tenistes Joan Aguilera i Roberto Vizcaíno

L'acte ha reunit a amics i professionals del sector en una trobada emotiva

El 76% de l’oferta de pisos al Putxet i el Farró són de lloguer de temporada

Galvany és el tercer barri de Sarrià-Sant Gervasi més afectat per aquesta pràctica

El Putxet Sud es mobilitza per un barri millor

Entre les reivindicacions de la Plataforma destaca el projecte de reforma de la Casa Tosquella i la proposta d'amplificació de les voreres

El Jardi 113, gener de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/02/El_Jardi_113_gener2025.pdf
spot_img

“La família Camaleot”, el relat d’Elsa Corominas

"Els Camaleot eren una família molt peculiar que dominava l’art d’imitar. El matrimoni va tenir sis fills i a cadascun li va ensenyar com aprofitar al màxim aquesta habilitat"

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]