Publicitat

Denuncien un veí del Putxet per matar coloms amb una arma de perdigons

Una veïna va alertar a la fundació animalista FAADA aportant fotografies de l'home disparant des del terrat

spot_img

Publicat el 27.3.2019 18:41

Societat

Carme Rocamora

Un veí de Sarrià – Sant Gervasi, guàrdia de seguretat i que per tant té accés a armes, ha estat denunciat per la Fundación para el Asesoramiento y Acción en Defensa de los Animales (FAADA) per haver matat 4 coloms amb una arma de perdigons.

Aparentment, el veí els hauria matat des del seu terrat, situat als jardins de Marià Manent (El Putxet) segons avança betevé, on també hi ha una àrea d’esbarjo per a nens petits. Una veïna va ser la que va alertar la fundació animalista que havia vist l’individu disparant des de casa seva, fent morir dos coloms i deixant-ne altres dos de ferits, que van acabar sent eutanasiats després que la veïna els portés al veterinari.

Publicitat

Segons expliquen els animalistes, el 21 de gener la veïna se’ls va presentar amb fotografies del sospitós disparant des del seu terrat i amb aquestes proves finalment la FAADA ha procedit a denunciar-lo a la Generalitat de Catalunya, solicitant l’inici d’una investigació i que s’obri un expedient sancionador al guàrdia de seguretat, en què ells mateixos s’ofereixen per comparèixer si fa falta. Així mateix, no descarten emprendre accions penals envers l’home.

La FAADA ha apuntat que maltractar o matar coloms és una infracció molt greu de la llei de protecció dels animals de Catalunya, amb sancions que poden arribar als 20.000 euros de multa.

Jardins de Marià Manent @Google Maps
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

La desolació del “western” llatinoamericà: Páramo herido, de Fabio Neri

Una novel·la que subverteix els codis del gènere clàssic per radiografiar les cicatrius del colonialisme

Mariona Sodupe: “Els químics són els arquitectes de la matèria, perquè dissenyen i sintetitzen molècules amb propòsits concrets per millorar-nos la vida”

La investigadora en química teòrica, veïna de Sarrià, parla en aquesta entrevista de simulacions moleculars, intel·ligència artificial i dels reptes actuals de la recerca i la universitat

Una revista francesa de decoració “art nouveau” va ser font d’inspiració per decorar la Casa Tosquella

L'article que va inspirar aquesta pintura va ser editat l'any 1905, on es poden observar tres peces dissenyades per Maurice Dufrêne

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí