Publicitat

Detingut un lladre multireincident per robar en dos pisos a Sant Gervasi

Un avís al 112 i la col·laboració ciutadana serveixen per detenir el lladre a la zona de Balmes amb ronda General Mitre

Publicat el 1.11.2022 16:01

Societat

El Jardí

Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dissabte un lladre multireincident després de rebre l’avís que estava cometent un robatori amb força en un pis de Sant Gervasi.

Al voltant de la una del migdia els agents van rebre un avís del telèfon d’emergències 112 que algú havia entrat a robar en un edifici de la zona de Balmes amb la ronda General Mitre. En arribar al domicili el lladre havia fugit, però gràcies a la descripció de l’home narrada per testimonis i a un nou avís per un segon robatori en un edifici proper, se’l va poder detenir.

Publicitat

Segons els Mossos el detingut, de 34 anys, acumula 74 antecedents, la majoria per delictes contra el patrimoni.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

Una coberta verda al dipòsit del Rei Martí i els jardins d’Oriol Martorell: nous espais verds a Sarrià-Sant Gervasi

L'Ajuntament desencalla l'inici de les obres d'aquests projectes, que veuran la llum entre 2027 i 2028

Una trentena d’entitats, entre elles Defensem Can Raventós, s’uneixen per protegir els espais verds de Barcelona

Neix la Coordinadora en Defensa del Patrimoni Verd per ampliar i millorar les zones verdes urbanes i el parc de Collserola

La resistència a l’adversitat o de com els problemes (barcelonins) han estat sempre els mateixos

Sonata d’una dama, la primera novel·la de Maria Àngels Viladot, ens presenta la història real d’una família barcelonina d’ara fa un segle. En llegir-la és impossible no demanar-se si, malgrat la llunyania temporal, no ens parla de la Barcelona actual

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí