Publicitat

Detingut un lladre multireincident per robar en dos pisos a Sant Gervasi

Un avís al 112 i la col·laboració ciutadana serveixen per detenir el lladre a la zona de Balmes amb ronda General Mitre

Publicat el 1.11.2022 16:01

Societat

El Jardí

Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dissabte un lladre multireincident després de rebre l’avís que estava cometent un robatori amb força en un pis de Sant Gervasi.

Publicitat

Al voltant de la una del migdia els agents van rebre un avís del telèfon d’emergències 112 que algú havia entrat a robar en un edifici de la zona de Balmes amb la ronda General Mitre. En arribar al domicili el lladre havia fugit, però gràcies a la descripció de l’home narrada per testimonis i a un nou avís per un segon robatori en un edifici proper, se’l va poder detenir.

Publicitat

Segons els Mossos el detingut, de 34 anys, acumula 74 antecedents, la majoria per delictes contra el patrimoni.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

Detinguts dos lladres disfressats de dona després de robar a una joieria de Sarrià-Sant Gervasi

El valor total del que van intentar sostreure superaria els 300.000 euros
spot_img

Els carrers de Sarrià-Sant Gervasi s’il·luminen per Nadal

El 22 de novembre es va dur a terme l'acte oficial d'encesa de llums a la plaça Consell de la Vila: així es veuen els carrers del districte aquest 2025

El carrer de Laforja: història i curiositats

L’origen del carrer és el 1776, quan Jaume Rosés i Lleonart, pagès de Sarrià amb deutes per saldar, va vendre part de la finca del compte de Bell-lloc a Pere Delaforge i Grau, botiguer de teixits i ciutadà de Barcelona

La vegetació del voltant de la parròquia Sant Vicenç de Sarrià

L’església de Sant Vicenç de Sarrià constitueix el centre neuràlgic del barri de Sarrià. Al seu voltant se situen tres places amb nom propi que contenen sengles enjardinaments: la placeta del Roser; la plaça del Consell de la Vila, on se situa la Seu del Districte; i la plaça de Sarrià, flanquejada a ponent per la façana principal de la parròquia i a llevant per la recentment inaugurada Biblioteca J. V. Foix.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí