Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Districte elaborarà un procés participatiu per definir els usos del Parc del Putxet a proposta d’ERC

Amat defensa amb aquesta proposta repensar globalment espais i incentivar que més veïnat del barri s'impliqui en el dia a dia

Publicat el 22.10.2020 21:25

Política

Carme Rocamora

El Consell Plenari de Sarrià – Sant Gervasi ha aprovat aquest dijous una proposta presentada per Esquerra Republicana que demana que en el termini de tres mesos el Govern municipal posi en marxa un procés participatiu a través del qual el veïnat reculli demandes i necessitats en relació al Parc del Putxet i les places i jardins del turó.

La proposta dels republicans, defensada per la seva consellera portaveu Mercè Amat, reclama que amb aquestes propostes recollides, es determinin els usos dels diversos espais i s’estableixin actuacions a dur a terme. 

Publicitat

La proposició s’ha aprovat amb el vot favorable de tots els grups i l’abstenció del Govern (BComú i PSC-Units), que han argumentat que entenen els canals de participació ja establerts per recollir les demandes són «suficients», en paraules del conseller socialista César Millán.

A això, Amat ha contestat que cal repensar en global espais com aquest i ha defensat que és una proposta parlada amb les entitats del barri per aprofitar i aconseguir que més veïns i veïnes s’impliquin en el dia a dia: «És bo aglutinar idees i fer-ne un projecte engrescador pel barri».

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

ERC estrena seu de campanya amb una primera exigència: reobrir Collserola

Els republicans presenten una doble ofensiva a l'Ajuntament i el Parlament reclamant un pla d'itineraris segurs perquè la gent pugui tornar a gaudir del parc

La meitat de les famílies de Sarrià – Sant Gervasi es queden sense plaça a l’escola bressol pública

El Consell Plenari aprova una proposició de Junts que demana ajudar les famílies a pagar les quotes de les privades, però topa amb una oposició ferma del PSC, comuns i ERC

El malestar per les macroobres al districte copsa el plenari a un any de les eleccions

Maria Eugènia Gay afirma que les actuacions "ara són un inconvenient, però amb perspectiva de futur són un benefici i una riquesa"

Gay anuncia que l’Ajuntament treballa per reobrir la carretera de les Aigües el més aviat possible

El tancament de Collserola pel brot de pesta porcina genera malestar veïnal i pressió política, mentre el govern defensa les restriccions i evita concretar terminis
spot_img

Fotogaleria | Festa Major de Sarrià 2026

Cultura Fotografies: Manu González

S’inunda part de l’escola Poeta Foix

Les pluges també han provocat l'esfondrament d'un mur a Sant Gervasi i greus esllavissades als barris de muntanya

Els flamencs es maquillen: el sorprenent secret del seu color rosa

El seu característic color rosa depèn del que mengen i també els ajuda a trobar parella i reproduir-se

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí