Publicitat

El 22 de juny reobriran noves instal·lacions esportives municipals

Ho faran els centres esportius municipals Can Caralleu i el Putxet, i el Camp Municipal de Futbol de Vallvidrera

spot_img

Publicat el 16.6.2020 12:23

Esports

El Jardí

Els centres esportius municipals Can Caralleu i el Putxet, i el Camp Municipal de Futbol de Vallvidrera s’uniran dilluns 22 de juny a les instal·lacions que ja havien obert fins ara després del confinament total per la pandèmia de la covid-19, els centres municipals d’Esgrima i de Tennis de Taula Reina Elisenda.

L’Ajuntament de Barcelona, a través de l‘Institut Barcelona Esports, comença a partir del dilluns 22 de juny el procés de reobertura progressiva de les 108 instal·lacions esportives municipals que encara restaven tancades, sempre subjecte a la normativa i si la situació així ho permet. A Sarrià-Sant Gervasi, les instal·lacions municipals d’Esgrima i de Tennis de Taula Reina Elisendvan reobrir amb l’entrada a la segona fase del desconfinament, amb certes limitacions que garanteixen la seguretat.

Publicitat

Ara, tres centres més de Sarrià – Sant Gervasi s’hi sumen en aquesta represa gradual de la normalitat. Són el Centre Esportiu Municipal Can Caralleu (carrer dels Esports, 2-8 -Sarrià), Centre Esportiu Municipal Putxet (carrer de Marmellà, 23 – El Putxet i el Farró), Camp Municipal de Futbol Vallvidrera (carrer dels Reis Católics, 35 – Vallvidrera, El Tibidabo i les Planes.)

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

La incertesa sobre el final de les obres de la l’L8 asfixia els botiguers del carrer Muntaner

Els comerciants denuncien una situació "insostenible" pel tall del carrer mentre el Districte afirma que ja s'estan prenent totes les mesures possibles

Més que un derbi: el CP Sarrià i Sant Ignasi entre l’emoció i la urgència

Serà un partit marcat per la recent mort del fundador del C.P Josep Calderó i per la necessitat dels dos equips per allunyar-se de la zona de descens

La Catalunya gloriosa de Jaume Clotet

L’autor sarrianenc presenta a la Biblioteca de Sarrià "L'espasa del rei", el tercer i últim volum d'una trilogia sobre el thriller històric recent

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí