Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

El 22 de juny reobriran noves instal·lacions esportives municipals

Ho faran els centres esportius municipals Can Caralleu i el Putxet, i el Camp Municipal de Futbol de Vallvidrera

Publicat el 16.6.2020 12:23 · Actualitzat el 16.6.2020 12:26

Esports

El Jardí

Els centres esportius municipals Can Caralleu i el Putxet, i el Camp Municipal de Futbol de Vallvidrera s’uniran dilluns 22 de juny a les instal·lacions que ja havien obert fins ara després del confinament total per la pandèmia de la covid-19, els centres municipals d’Esgrima i de Tennis de Taula Reina Elisenda.

L’Ajuntament de Barcelona, a través de l‘Institut Barcelona Esports, comença a partir del dilluns 22 de juny el procés de reobertura progressiva de les 108 instal·lacions esportives municipals que encara restaven tancades, sempre subjecte a la normativa i si la situació així ho permet. A Sarrià-Sant Gervasi, les instal·lacions municipals d’Esgrima i de Tennis de Taula Reina Elisenda van reobrir amb l’entrada a la segona fase del desconfinament, amb certes limitacions que garanteixen la seguretat.

Publicitat

Ara, tres centres més de Sarrià – Sant Gervasi s’hi sumen en aquesta represa gradual de la normalitat. Són el Centre Esportiu Municipal Can Caralleu (carrer dels Esports, 2-8 -Sarrià), Centre Esportiu Municipal Putxet (carrer de Marmellà, 23 – El Putxet i el Farró), Camp Municipal de Futbol Vallvidrera (carrer dels Reis Católics, 35 – Vallvidrera, El Tibidabo i les Planes.)

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La casa Reñe: característiques i curiositats

Un habitatge unifamiliar del Putxet que mostra una cara més domèstica del modernisme, amb detalls ornamentals però allunyat de les grans construccions de l’època

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf
spot_img

Els flamencs es maquillen: el sorprenent secret del seu color rosa

El seu característic color rosa depèn del que mengen i també els ajuda a trobar parella i reproduir-se

Districte prohibeix els concerts de Festa Major a Casa Orlandai després de gairebé 20 anys

Sarrià - Sant Gervasi comunica un dia abans de la Festa Major que la normativa acústica impedeix els concerts al pati d'en Marcel, tot i haver-ne autoritzat dos a l'estiu

On la memòria es fa gespa: el CP Sarrià celebra 75 anys d’història i barri

El Teatre de Sarrià aplega veïns, familiars i figures de l'entitat en una jornada que connecta la memòria del club amb els reptes de futur i amb un emotiu homenatge a Josep Calderó -“Pitu”-

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí