Publicitat

El bus a demanda del Farró-Galvany estrena una nova parada a Can Castelló

Se suma a les 16 que hi ha en funcionament des de la posada en marxa d’aquest servei a finals de l'any passat

spot_img

Publicat el 22.5.2023 17:37

Societat

El Jardí

El servei de bus a demanda per al veïnat dels barris de Galvany i el Farró acaba d’estrenar una nova parada, la número disset, a la plaça de Can Castelló. L‘objectiu de la mesura és millorar la cobertura al voltant de l’equipament municipal que hi ha ubicat en aquest punt, un centre cívic, que a més inclou un casal per a la gent gran.

Publicitat

La nova parada està disponible des d’aquest dilluns, i se suma a les setze que hi havia en funcionament des de la posada en marxa d’aquest bus -una reivindicació història dels veïns dels dos barris- a finals de l’any passat.

Publicitat
Nova parada del bus a demanda a Can Castelló © Geran Lascorz

L’horari del bus a demanda és de dilluns a divendres de 7.00 a 21.00 h, els dissabtes de 8.00 a 21.00 h, i en el cas dels diumenges, de 9.00 a 21.00 h. Les peticions de reserva es poden fer trucant al telèfon gratuït 900 927 575 o a través de l’aplicació mòbil El Meu Bus.

Mapa de les parades del servei a demanda. Font: TMB
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

Torb de comiat amb confeti

El relat d'Elsa Corominas

Sofia i Adrià, activistes de Sant Gervasi a la Flotilla a Gaza: “Si guanya el sionisme, guanya l’extrema dreta”

“Dessensibilitzar-nos a les imatges de Palestina és dessensibilitzar-nos a la violència policial local”: els santgervasiencs que es van embarcar per arribar a Gaza parlen amb El Jardí

Recepta: crema de castanyes

Fàcil de fer i saborosa ara que -per fi- arriba el fred habitual de novembre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí