Publicitat

El carril bici a la Via Augusta arribarà fins a Ganduxer al febrer del 2023

Les obres començaran al setembre i duraran sis mesos

Publicat el 28.4.2022 14:44 · Actualitzat el 17.5.2023 11:38

Societat

Sergi Alemany

El tram de carril bici de la Via Augusta entre l’avinguda Riera de Cassoles i Ganduxer, creuant Balmes a través de la plaça Molina, es començarà a construir d’aquí a quatre mesos, al setembre. Al Consell de Barri de Galvany celebrat aquest dimarts, Albert Batlle va confirmar que en la darrera comissió de Govern a plaça Sant Jaume, es va aprovar el projecte, amb un cost de més de 2 milions d’euros.

Segons ha pogut saber El Jardí, el carril bici a la Via Augusta arribarà fins a Ganduxer al febrer del 2023. Aquesta setmana es licitaran les obres i el termini de la seva durada és de sis mesos, un cop s’inicïin.

Publicitat

La previsió, per tant, és que al 2023 finalment sigui una realitat un dels dos trams de carril bici pendents d’executar en aquesta via, fruit del pacte de pressupostos del 2021 entre el Govern municipal i Esquerra Republicana. Després quedarà pendent el tram final fins a la plaça Borràs a Sarrià, a l’altura del passeig de la Bonanova.

Nova ruta del bicibús pel passeig de la Bonanova

A principis de març, Sarrià-Sant Gervasi va recuperar el primer bicibús escolar creat a la ciutat el 2021, incorporant la novetat de circular per la calçada de la Via Augusta cada divendres.

Aquesta setmana, el 29 d’abril, es recupera una altra ruta escolar en bicicleta al districte, la de Sant Gervasi – La Bonanova, que per primer cop recorrerà el passeig de la Bonanova, sortint de la plaça Bonanova, per poder arribar fins a diferents centres escolars. A l’altura de la Porta de Sarrià s’unirà a la ruta de la Via Augusta, amb sortida a la plaça Molina.

Plànol del bicibús escolar a Sarrià – Sant Gervasi © Cedida
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La Drogueria Rovira de Galvany suma un prestigiós premi internacional

El guardó nacional dels Global Innovation Awards és l'últim d'una llarga llista de reconeixements per a l'emblemàtic establiment

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

La casa Dolors Solà

Arquitectura domèstica i detalls modernistes en un dels pocs habitatges unifamiliars conservats al carrer Ferran Puig

Pas endavant en la connexió ciclista entre Esplugues i Barcelona per la Diagonal

El nou carril bici, que estarà construït per a la primavera-estiu 2026 transformarà l’entrada a Barcelona per la Zona Universitària
spot_img

Clams presentarà ‘Punts de Fuga’, el seu cinquè disc, a Luz de Gas

El concert tindrà lloc el pròxim 1 de juliol i les primeres 300 entrades inclouran l'accés en exclusiva al nou disc

L’ou com balla arriba per primer cop a la parròquia de Sant Vicenç de Sarrià

Des del dijous 4 fins al diumenge 7 de juny, Sarrià – Sant Gervasi s’engalana per acollir la festa del Corpus

Josep Amat i els anys del carrer Juli Verne: el refugi creatiu d’un pintor al Putxet en plena Guerra Civil

El pintor, que va arribar a Sant Gervasi l’any 1936, va convertir les cases i jardins del carrer Juli Verne en espai de convivència i refugi durant la Guerra Civil i escenari d’algunes de les seves obres més significatives

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí