Publicitat

El Clínic i el Plató despleguen 24 llits de medicina interna per millorar urgències

L'aliança entre els dos repercutirà amb model assistencial d’urgències més operatiu

spot_img

Publicat el 20.12.2018 8:30

Notícies de Sant Gervasi

Roser Díaz

L’Hospital Clínic de Barcelona i l’Hospital Plató han iniciat un projecte per a desplegar una unitat de 24 llits situada en aquest darrer centre, a càrrec del Servei de Medicina Interna del Clínic.

Publicitat

El projecte s’emmarca dins del Pla Nacional d’Urgències de Catalunya (PLANUC), amb la finalitat de millorar l’atenció urgent als pacients pertanyents a l’Àrea Integral de Salut de Barcelona Esquerre (AISBE). Això implicarà una major coordinació i treball de conjunt entre el Servei Català de la Salut i els centres assistencials.

Publicitat

Així, l’aliança entre els dos, repercutirà amb model assistencial d’urgències més operatiu, ràpid i resolutiu al districte, que optimitzi el drenatge de les urgències.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Arrenca la campanya de vacunació: a qui li toca la de la grip, COVID-19 o totes dues

Salut fa una crida a reforçar la protecció de les persones més vulnerables abans que s’intensifiquin els virus respiratoris

Com assolir el benestar per a la gent gran a l’estiu?

Consells per adaptar les rutines a les altes temperatures

L’Alzheimer a través del gènere

Les dones presenten una prevalença més alta de demències, problemes crònics i discapacitats

Lecanemab, nou fàrmac per a l’Alzheimer: expectatives i realitat

Està previst que el medicament estigui disponible en el mercat farmacèutic català en menys de dos anys
spot_img

Finalitzen les obres d’urbanització de la part superior de la Via Augusta

Les actuacions han permès millorar la mobilitat del carrer, dotar al barri de més zona verda i implantar un nou mobiliari

Sobreviure a les agressions i a les pors: Casa Orlandai posa en comú patiments i històries de superació

En l'abordatge emocional de fets traumàtics és important trobar mecanismes per a compartir el dolor i les estratègies per fer col·lectives les vivències i exigir respostes a les institucions

L’adeu de l’Art Floral: la icònica floristeria del carrer Balmes s’acomiada

Amb més de 70 anys d’història, tanca un referent de la flor artificial a Barcelona

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí