Publicitat

El Club Excursionista de Gràcia presenta el festival de muntanya Amunt

'Amunt', de l'11 al 19 de novembre, neix amb la pretensió de convertir-se en un referent dins del calendari dels festivals de muntanya

Publicat el 9.11.2022 6:30

Esports

El Jardí

El Club Excursionista de Gràcia ha presentat aquest mes d’octubre Amunt, un festival de muntanya que es desenvoluparà entre els dies 11 i 19 de novembre, i que neix amb la pretensió de convertir-se en un referent dins del calendari dels festivals de muntanya. 

Comptarà amb la participació de ponents de primera línia mundial de l’escalada, l’espeleologia i l’alpinisme inclusiu. Entre ells l’escalador i alpinista belga, Sean Villanueva; la muntanyenca i alpinista catalana, Sílvia Vidal, els alpinistes catalans i guies d’alta muntanya (UIAGM), Marc Toralles i Bru Busom, l’alpinista i escaladora bilbaïna, Sonia Casas; l’espeleòleg i arqueòleg sevillà, Sergio García-Dils, i els escaladors catalans Albert Guàrdia i Eloi Vila.

Publicitat
Sean Villanueva © Cedida pel Club Excursionista de Gràcia

Durant els vuit dies de festival, es faran sis ponències, debats i diverses activitats, com ara presentacions de llibres, premis de fotografia, tallers de prevenció i altres iniciatives relacionades amb la muntanya. A través de les diferents intervencions, es posaran en relleu la igualtat de gènere, la inclusivitat i la sostenibilitat de les accions dins del món de l’aventura muntanyenca.

Albert Guardia © Cedida pel Club Excursionista de Gràcia

El Festival Amunt neix en el marc del centenari del Club Excursionista de Gràcia, entitat amb seu al passatge Mulet, al Farró, i més enllà d’aquesta edició, la voluntat és donar-li continuïtat en el futur. Els actes es desenvoluparan a tres espais diferents del Centre Artesà Tradicionàrius, a la plaça d’Anna Frank, de Gràcia.

Sergio García-Dils © Cedida pel Club Excursionista de Gràcia
spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La Directa Tibidabo canvia de data al 2 de juny per no coincidir amb les eleccions del 12-M

Amb sortida des del barri del Farró i final a la plaça del Tibidabo, la prova organitzada pel Club Excursionista de Gràcia arriba a la 3a edició

La cursa Matagalls-Montserrat celebra 50 anys empesa pel Club Excursionista de Gràcia

La persona més jove inscrita per córrer la prova en aquesta edició té 14 anys i el més gran 82

El Club Excursionista de Gràcia debat sobre l’ús del català en l’esport i els mitjans

El periodista Antoni Bassas i el filòleg Jordi Mir, convidats a la seu que el centre excursionista té al Farró
spot_img

Escales de la Font del Mont: itinerari botànic i cultural

Un recorregut que entrellaça natura i història amb vistes privilegiades sobre Barcelona

Parlem de salsitxes

Sarrià Blues Aitor Romero Ortega Més articles d'Aitor Romero Ortega Es veu que els xinesos anomenen al seu país “El país del Centre” o “El regne...

Crònica de la diada de Sant Jordi a Sarrià: “No hi ha res com la llibreria del barri”

"M'ha fascinat veure tants infants i adolescents": així s'ha viscut la festivitat als carrers de la vila, que ha recuperat l'essència de poble durant tota la jornada

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí